کد خبر: ۷۱۷۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: «دکتر مهدی حسینی» مدیر کل دامپزشکی استان و هیات همراه با جواد سپاهی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار دیدار نمودند. 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، در این دیدار، دکتر مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تشکر از حمایت های فرماندار شهرستان چابهار از مجموعه دامپزشکی، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجموعه دامپزشکی استان و  شهرستان چابهار و بیان اهمیت نقش دامپزشکی در ابعاد مختلف با توجه به موقعیت شهرستان چابهار پرداخت و همچنین خواستار تشکیل تیم کارشناسی بازدید مشترک از مراکز عرضه فراورده خام دامی شد.

در ادامه، «جواد سپاهی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار نیز ضمن تشکر از حضور مسئولین و فعالیت های مجموعه دامپزشکی استان و شهرستان، رضایت مندی کامل خود از عملکرد مجموعه دامپزشکی شهرستان را اعلام داشت و حمایت تمام قد مجموعه فرمانداری را از فعالیت های دامپزشکی اعلام داشت.

گفتنی است، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار نسبت به تشکیل تیم کارشناسی بازدید مشترک، قول مساعد داد و اعلام داشت که با هماهنگی های بیشتر بین بخشی بسیاری از مشکلات مرتفع و نظارت های مدنظر سازمان دامپزشکی نیز به نحو مطلوب و بهتر صورت می پذیرد.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
8
میشه دقیقا بگین حمایت تمام قد یعنی چی
و واقعا میخاد چیکار بکنه
منم از همینجا اعلام میکنم حمایت تمام قد و خیلی تماااااام قد تر از دامپزشکی دارم
براتون نون شد این حرفم
تمومش کنیم لطفا این حرف زدن ها رو . یکی عمل کنه به حرفای یکم تمام قدش دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
فدای تووووو جانااااااا از دل ما سخن گفتی - دمت گررررررررررررررررررررم هر جا هستی شیر مادر و نان پدر حلالت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
1
0
بقول مرحوم دکتر میرلاشاری (( عزت و ذلت دست خداست. ))
نظر شما
ادامه