کد خبر: ۷۱۷۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: جلسه ستاد ملی پیشگیری و کنترل بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان به ریاست معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور و حضور سایر اعضای ستاد در سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، جلسه ستاد ملی پیشگیری و کنترل بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان روز چهارشنبه 20 مهرماه جاری به ریاست دکتر آقامیری معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور و حضور سایر اعضای این ستاد در سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه ریاست سازمان ضمن خیرمقدم به میهمانان، به بیان اهمیت این بیماری و نقش آن در امنیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور و سلامت و بهداشت جامعه پرداخت و از سازمان‌ها و وزارتخانه‌های عضو این ستاد خواست تا نسبت به ایفای نقش خود در پیشگیری و کنترل از بیماری مذکور اقدام نمایند.

«دکتر مقدس» مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی کشور ضمن ارائه پاورپوینتی در این خصوص به ارائه گزارش در ارتباط با وضعیت بیماری در 5 سال گذشته در کشورهای دنیا و کشورهای همسایه و کانون‌های بیماری در بین 15 کشور دنیا طی دو ماه گذشته پرداخت و ضمن ابراز نگرانی از شرایط پیش رو، انتظارات سازمان دامپزشکی کشور از دستگاههای مسئول در ستاد ملی را تشریح کرد.

در ادامه این جلسه، نمایندگان محترم فرماندهی نیروی انتظامی، مدیریت بحران، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان برنامه و بودجه، موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، اتحادیه مرغداران میهن، انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه و اتحادیه پرورش دهندگان مرغ گوشتی، ضمن ارائه نقطه نظرات خود، آمادگی شان را جهت همکاری با سازمان دامپزشکی کشور جهت انجام اقدامات پیشگیرانه و کنترل در راستای جلوگیری از بروز و انتشار بیماری‌ها اعلام کردند.

لازم به ذکر است سازمان دامپزشکی کشور پیرو برگزاری جلسات ستاد ملی پیشگیری و کنترل بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان در سال گذشته نیز مسیری را طی کرد که به موجب آن کشورمان موفق شد تا به عنوان کشور پاک از این بیماری مبّرا باشد که این امر به حفظ ثبات و حتی رفع موانع صادرات مرغ و تخم مرغ از ایران به کشورهای همسایه کمک شایانی کرد.
















انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
2
روز دامپزشکی که تمام شد و دو ماه معوقه حقوق را به عنوان پاداش در روز دامپزشکی به ما پرداخت کردند!!! کمی پیش تر از روز دامپزشکی نیز اعلام کردند به پاس زحمات خدمات دامپزشکی یک ماه حقوق و مزایا را به کارمندان پرداخت کنند، یعنی یک ساندویچ دو نونه بهشون بدید!! ما که ریالی در پی انتشار این خبر نگرفتیم ولی خبر مذکور، خوراک رسانه ای خوبی داشت!!
الان هم نشست آنفلوانزا!! ما که در بس در خدمت مردم و میهن هستیم ولی این رسم عدالت نیست که کارمند با چندرغاز دریافتی لنگ امور جاری خانواده باشد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
همه اعضا در گوشی خود غرق هستند که
پس چه کسی در موضوع جلسه هست!!
سید شهرام میرزمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
0
مصوبات ستاد ملی را منتشر نمایید
نظر شما
ادامه