کد خبر: ۷۱۶۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس شورای شهرستان سرایان با اشاره به اهمیت دامپزشکی در پیشگیری از بیماری ها گفت: متاسفانه وقتی بحرانی ایجاد می شود تازه یاد نقش دامپزشکی می افتیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی سرایان، «مهندس مظفری» که به مناسبت هفته گرامیداشت دامپزشکی از این مجموعه بازدید کرد در این رابطه افزود: کارکنان دامپزشکی افراد تلاشگر و پاکدستی هستند که بی توقع مشغول خدمت به  قشر زحمتکش دامدار هستند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات دامپزشکی جوابگوی حجم زیاد وظایف حاکمیتی این مجموعه نیست خاطر نشان کرد: اگر از دامپزشکی و همچنین قشر دامدار به خوبی حمایت نشود چرخه اقتصاد به ویژه در حوزه تامین سلامت و امنیت غذایی مردم خدشه دار شده و به خطر می افتد.

رئیس شورای شهرستان سرایان با بیان اینکه کاملا به حوزه وظایف و اهمیت دامپزشکی در بهداشت و سلامت مردم اشراف داریم تاکید کرد: آماده ایم با همراهی سایر اعضای شورا، هر گونه حمایت از دامپزشکی در چارچوب وظایف قانونی که داریم، پیگیری و انجام دهیم.

در این جلسه مهندس صفرزاده سرپرست شبکه دامپزشکی سرایان با اشاره به تنوع خدمات ارائه شده توسط این مجموعه به بهره برداران گفت: با توجه به اینکه در شهرستان بخش زیادی از مردم به شغل دامداری مشغول هستند، حجم مراجعه ارباب رجوع زیاد است که ما و همکاران بخش دولتی و خصوصی همواره تلاش می کنیم تا کار ارباب رجوع در اسرع وقت انجام شود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
0
2
دقیقا همینطوره و کاملا درست هست .
پاتوبیولوژیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
0
0
بله فرمایش ایشان متین است. آقای استاندار و آقای مدیرکل بشنوند که علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد!
نظر شما
ادامه