کد خبر: ۷۱۶۵۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور:
«دکتر حامد زارعی» افزود: سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کل کشور دوشادوش یکدیگر فعالیت می‌کنند. به زودی با به روز شدن سامانه‌های نظام دامپزشکی تاخیر در صدور پروانه پذیرفتنی نیست...

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: امروز افزایش تعداد استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بینان در حوزه دامپزشکی اهمیت دارد و تلاش می‌کنیم بستر این فعالیت‌ها به خوبی فراهم شود. در همین راستا به زودی اولین پارک علم و فناوری دامپزشکی در کشور با همت بخش خصوصی راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر حامد زارعی» امروز، ۱۹ مهر ماه، در مراسم تجلیل از فعالان بخش‌های دولتی و خصوصی و گرامیداشت هفته دامپزشکی که در تالار ابن‌هیثم دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، با اشاره به شعار خوراک دام سالم، دام سالم، غذای سالم و انسان سالم اظهار کرد: در این شعار تا قبل از انسان سالم باید اتفاقاتی رخ دهد تا سلامت انسان حفظ شود و این مهم جز با تلاش و خدمات شایان همکاران ما در سازمان دامپزشکی میسر نمی‌شود.  هر کدام از زنجیره این مسیر اگر دچار مشکل شود، نتیجه آن بر سلامت انسان اثر می‌گذارد.

وی افزود: بر اساس آمارهای موجود خراسان رضوی یکی از بهترین استان‌ها در زمینه خدمات دامپزشکی از لحاظ کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، پیش‌قراول بودن در تحولات سازمانی و... است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور بیان کرد: دامپزشکان به صورت شبانه‌روزی در کارخانه‌ها، واحدهای پرورش دامی، روستاها و مناطق صعب‌العبور و... تلاش و فعالیت می‌کنند. جهادگرانی که بی‌ادعا و بدون چشم‌داشت با حداقل حقوق و دستمزد وظایف خود را به جای می‌آورند. خوشبختانه دامپزشکی مشهد هیچ تعطیلی ندارد.

زارعی تاکید کرد: هر روز از هفته دامپزشکی تحت عنوان نامی نامگذاری شده است. امروز روز فناوری‌های نوین در زمینه دامپزشکی است. در حال حاضر هیچ عضوی از خانواده دامپزشکی نیست مگر اینکه از دانشگاه به اینجا آمده است. بدون حضور در دانشگاه امکان عضویت در این نظام نیست. بر این اساس این ۴۵ هزار عضو نظام دامپزشکی ۴۵ هزار فرهیخته دانشگاهی هستند اما از ظرفیت این تعداد در بخش‌های های ‌تک، دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین کمتر استفاده شده است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور تصریح کرد: سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کل کشور دوشادوش یکدیگر فعالیت می‌کنند. به زودی با به روز شدن سامانه‌های نظام دامپزشکی تاخیر در صدور پروانه پذیرفتنی نیست. امروز باید در این شرایط اقتصادی از تولیدکننده حمایت کرد و قدر آن دانست و نباید مانعی برای فعالیت این گروه ایجاد شود

 

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
1
2
خوب نيست خودمون از خودمون تعريف كنيم بايد عملكردمون و رفتارمون طوري باشه كه ديگران اين حرفها رو بزنند . وگرنه ما خودمون ميدونيم كه خيلي خوب هستيم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
0
7
سلام جناب دکتر
درمانگاه عمومی دامپزشکی دارم به نام مهربان خدا قسم که سه روزه یک کیس نداشتم.
دندان درد شدید دارم هزینه عصب کشی و پر کردنش حدود دو تومن میشه.
من عملا خودم و خانوادم رو چندین خط زیر خط فقر میبینم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
با عرض معذرت، بنده معتقدم یا شما تازه شروع به کار کردید یا اگر سابقه کار دارید پس اصلا دامپزشک خوبی نیستید. دامپزشک سابقه داری که گیره دو میلیون تومان هست و نمیتونه برای درمان خودش کاری انجام بده باید زودتر از اینها شغلش را عوض میکرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
۱۷۱۶ عزیز شما بی شک درمانگاه ندارید
حامد حاج طالبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
0
2
سلام آقای دکتر چند ماهه دنبال یک وقت ملاقات با شما هستم با دفتر تون چندین مرتبه تماس گرفتم شماره دادم ولی خبری نشد با حکیم مهر مکاتبه کردم یه وقت با شما هماهنگ کنن خبری نشد به نظرتون نمیشه یه وقت نیم ساعته به یک کاردان داد تا 900 کیلومتر بیاد درد دل کنه با شما یا باید همچنان تعاریف شما و امثال شما رو بدون هیچ واکنشی از حکیم مهر نظاره گر باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
حمید حاج طالبی شما خودت رو خسته نکن
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
1
4
دیگه چه تعداد دام سبک و سنگین مونده که هرجا که دستتون میرسه مجوز درمانگاه و مایه کوبی میدید؟؟؟هم این بندگان خدا تازه وارد از همه جا بیخبر رو بدبخت میکنید هم اون قبلیها رو ورشکست....یعنی یک دونه نون که به زور دو نفر رو سر میکنه میخواین بین 6 نفر تقسیم کنید؟؟؟ این اسمش اشتغاله یا تقسیم فقر و بی اخلاقی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
1
3
آقای دکتر جوان چرا نظارت بر عملکرد اعضای نظام دامپزشکی استان‌ها نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا میدانید تعدادی از آنها عامل اصلی بدبختی همکاران دامپزشک هستند؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا فکر میکنید میان دفتر شما کیلوکیلو گزارش کار میدن درسته؟؟؟؟؟ شده حضوری بیایید استان‌ها حرف اعضا را بشنوید؟؟؟
حرف زیاده ؛ اون زمان رییس سابق که کاری نکرد شما اما اینکار را بکنید و جلسه عمومی در استان‌ها بذارید لطفا
نظر شما
ادامه