کد خبر: ۷۱۰۴۴

حکیم مهر: مدیر سابق دهکده طبیعت قزوین گفت: در ابتدای ورودم به دهکده طبیعت ۴۵۰ حیوان وارد مجموعه کردم و بعد از آن با توجه به درخواست مردم و شهرداری قزوین، حیوانات ویژه‌ای با مجوز خریداری کرده و یا از محیط زیست با اعتبار شخصی خود به مجموعه وارد کردم و در این مدت شهرداری قزوین حتی یک حیوان نیز خریداری نکرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «نادر رضا نوری» پس از صدور رأی هیئت حل اختلاف موضوع ماده ۳۸ آیین نامه معاملات شهرداری درخصوص تخلیه دهکده طبیعت قزوین در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دهکده طبیعت قزوین یک واحد ملی شناخته‌شده در جهان است که من مؤسس آن بوده و هستم و طبق قرارداد مشارکت مدنی شهرداری با بنده که قراردادی بدون مدت است، در مدیریت‌های پیشین شهرداری بیش از ۱۰ سال است که مدیریت دهکده را عهده‌دار هستم اما شهرداری قزوین یک‌ شبه تصمیم بر تغییر مدیریت دهکده داشته و نسبت به قرارداد و قانون بی‌اعتنایی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت ماده ۳۸ کمیسیونی است که حق ورود به موضوعاتی چون خاتمه پیمان یا فسخ قرارداد را ندارد اما این اتفاق در رأی بنده افتاده است و در تلاش هستم تا این رأی در دادگاه عمومی شکسته شود.

مدیر سابق دهکده طبیعت قزوین ادامه داد: همانگونه که در رأی اولیه ماده ۳۸ نوشته شده است بنا به درخواست شهردار باید حیواناتی که متعلق به اینجانب بوده و حیواناتی که در اختیار مدیریت بنده قرار گرفته از مجموعه خارج کنم.

وی بیان کرد: در ابتدای ورودم به دهکده طبیعت ۴۵۰ حیوان وارد مجموعه کردم و بعد از آن باتوجه به درخواست مردم و شهرداری قزوین، حیوانات ویژه‌ای با مجوز خریدم و وارد کردم و در این مدت شهرداری قزوین حتی یک حیوان نیز خریداری نکرده است.

نوری در خصوص اهدای حیوانات از محیط زیست به دهکده طبیعت قزوین تصریح کرد: محیط زیست به اعتبار سوابق بنده، دانشمندان، اساتید و دامپزشکان خاص کشور که به صورت افتخاری مرا در دهکده همراهی می‌کردند، حیوانات حیاط وحش و محیط زیست را به دهکده طبیعت اهدا کرده و شهرداری قزوین هیچ نقشی در این زمینه نداشته است.

وی با بیان رزومه مدیریتی خود در کلان شهر تهران تأکید کرد: من چهل‌ویک سال عهده‌دار مدیریت پروژه‌های بزرگی از جمله راه‌اندازی مترو تهران، راه‌اندازی اولین سیستم قطار برقی سریع‌السیر در کرج و همچنین مسئول جمع‌آوری زلزله بم بودم و در طی این مدت مشکل شخصی با کسی نداشته و ندارم.

طرف قرارداد شهرداری در دهکده طبیعت قزوین با اشاره به اینکه در مدت حضورم در قزوین ۶ استاندار و پنج شهردار تغییر کرده، بیان کرد: در ۱۰ سال اخیر تمام استانداران و شهرداران شهر همراهم بوده‌اند و شهردار فعلی تنها مدیری است که با حضور من در دهکده طبیعت مخالف است.

مدیر سابق دهکده طبیعت قزوین اظهار کرد: علیرغم درخواست‌های متعدد، شهردار کنونی قزوین تنها نیم ساعت وقت مذاکره حضوری به من داده و پس از آن ملاقات نیز از ورود من به دهکده طبیعت ممانعت کرده است.

وی عنوان کرد: شهردار و شهرداری قزوین برخورد خوبی با مدیری که سال‌ها خاک دهکده طبیعت را خورده نداشتند و شهرداری به خود اجازه داده محل محقر کار و سکونت اجرایی‌ام بدون حضور بنده تخلیه شود.

نوری در پایان گفت: به لطف خدا و دعای مردم کلیه ارگان‌های ملی اجرایی و نظارتی نظامی کشور با نظر بسیار مثبت پیگر اختلاف شهرداری با بنده هستند و من نیز با سکوت، سعی داشتم اقدامات زشت شهرداری قزوین در کشور بازتاب نداشته باشد.

 

نظر شما
ادامه