کد خبر: ۷۰۹۷۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: رزمایش تخصصی دامپزشکی در استان فارس که به نام شهید مدافع حرم سردارعبدالله اسکندری نامگذاری شده، پس از سه روز خدمات‌رسانی به جامعه عشایری استان و همزمان در تمام مناطق عشایری امروز به پایان رسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر سید محمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس این سازمان پس از سه روز خدمات رسانی جهادگران به جامعه عشایری استان در اختتامیه این رزمایش در بین جهادگران دامپزشکی حضور پیدا کرد و در نشستی صمیمی به مطالبات، درخواست‌ها و دغدغه‌های حاضرین را پاسخ داد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تشکر از خدمات بدون منّت و جهادگرانه همکاران قرارگاه محرومیت زدایی دامپزشکی گفت: با مساعدت ۶۲۵ نیروهای جهادی کشوری و استانی در قالب ۱۲۵ تیم در  تمام نقاط عشایرخیز استان فارس با شعار «خدمت بی‌منت در کنار عشایر»، ۴۰۰ هزار خدمت در این مناطق صورت پذیرفت که تجربه موفق و ارزنده‌ای بود تا مواهب آن در آینده نه چندان دور بر همگان آشکار خواهد شد.

وی با تشکر از همه نیروهای متخصص دامپزشکی عمومی، تکنسین، واکسیناتور، کارشناسان آموزش و ترویج و .... که در قالب روحیه جهادی عزم خود را برای خدمت بدون منت به عشایر عزیز جزم کردند افزود: این عزیزان جهادگر مزد اصلی و معنوی را از خداوند متعال خواهند گرفت که طی ۳ روز برگزاری رزمایش جهاد دامپزشکی، بدون توجه به معذوریت‌های مختلف اقلیمی و مصائب عبور و مرور پا به رکاب در خدمت عشایر بودند.

وی افزود: در این رزمایش، واکسن رایگان متناسب با فصل، همزمان در کل مناطق عشایری توسط گروه‌های جهادی دامپزشکی و با همکاری و همراهی سازمان بسیج سازندگی، سازمان بسیج عشایری، قرارگاه  محرومیت زدایی سپاه و سپاه استان فارس تزریق شد.

همچنین دکتر آقامیری در مناطق عشایری مانند دشت ارژن، سیاخ و جهرم استان فارس جهت بررسی مطالبات مردم عزیز عشایر حاضر شد.

لازم به ذکر است این رزمایش ۳ روزه از گلزار شهدای شیراز و مزار سردار شهید اسکندری از شهدای مدافع حرم آغاز شد.










































انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
8
اونوقت این همه کلینیک و مرکز مایه کوبی بخش خصوصی که مجوز گرفتند و مالیات و اجاره و... میدند و یکسره بازدید و گزارش و ایرادگیری باید برن غاز بچرونن؟؟؟؟ چرا بخش درمان و پیشگیری رو هر روز بیشتر به خاک سیاه و ورشکستگی نزدیک میکنین؟
ناآشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
3
خدمات جهادی پایانی ندارد مگر در خصوص معیشت همکاران .................. خداقوت
ناشناس
|
France
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
3
تبلیغات بسیار وسیع و خوبی بود
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
3
۴۰۰ هزار خدمت؟؟؟؟؟؟ یعنی چه ، میشه بیشتر توضیح بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
پس سالهای قبل این کارها انجام نمی شده .مایه کوبی ، سم پاشی چه طور شما اگه دنبال خدمت هستید کلینک های مرجع دولتی دراستان راه اندازی نمایید تا درطول سال به دامداران نحروم خدمت رسانی گردد
نظر شما
ادامه