کد خبر: ۷۰۹۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «علیرضا نادری» سامانی با ابلاغ «دکتر محمد اسدی» مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سامان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، «دکتر محمد اسدی» مدیرکل دامپزشکی استان، با صدور ابلاغی، «مهندس علیرضا نادری سامانی» را به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سامان منصوب نمود. در بخشی از این ابلاغ آمده است:

جناب آقای علیرضا نادری سامانی 

 با عنایت به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ  به‌عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سامان منصوب می‌شوید. گستردگی و تنوع وظایف محوله در حوزه فعالیت آن شبکه و همچنین لزوم خدمت رسانی صحیح و به موقع بهره برداران می طلبد با تمام توان و با بهره‌گیری از همه ظرفیت های موجود و تعامل سازنده با همه دستگاههای متولی گامی مؤثر در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارید

همچنین دکتر محمد اسدی مدیرکل دامپزشکی استان در معیت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون توسعه مدیریت و منابع، مسئول حراست و مسئول روابط عمومی این اداره کل با حضور در شبکه دامپزشکی سامان و فرمانداری این شهرستان با بخشدار مرکزی سامان دیدار و ضمن معرفی علیرضا نادی به عنوان سرپرست جدید شبکه سامان، از زحمات چندین ساله «دکتر مجید کریم پور» در این شبکه تقدیر نمودند.

در این جلسه دکتر محمد اسدی با تقدیر از همکاری صمیمانه مجموعه فرمانداری سامان با دامپزشکی این شهرستان، خواستار تداوم این همکاریها در سطح بالاتر شد.

وی همچنین گفت: یکی از اولویت های اصلی ما در شهرستان سامان احداث ساختمان این شبکه می باشد

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
غریب آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
2
1
سلام به همگی . آقای مهندس نادری واقعا نیروی درستکار و صادق و با وجدان هستند .
غریب آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
2
0
علیرضا جان دوستت داریم .......،.
نظر شما
ادامه