کد خبر: ۷۰۸
به منظور ارتقاء سطح علمی اعضا و تسهیل در صدور و تمدید مجوز و پروانه خدمات دامپزشکی بخش غیر دولتی، طرح آموزش غیر حضوری از طریق درج جزوات اموزشی در نشریه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران  اجرا می گردد.
در این روش حداکثر ٣٠ درصد کل امتیاز باز آموزی هر نفر در سال، می تواند به صورت آموزش غیر حضوری محاسبه شود.
بنا بر این گزارش عضویت فعال در سازمان، عضویت در نشریه سازمان، مطالعه و ارسال پاسخ نامه مندرج در انتهای جزوه به دفتر نشریه سازمان و ارسال اصل فیش به مبلغ ٠٠٠/۵٠ ریال به حساب سازمان از نکاتی است که متقاضیان برای بهره مندی از ٣ امتیاز آموزشی این طرح ملزم به انجام آن هستند.
 
توضیح حکیم مهر -  اجرای این طرح از سوی سازمان نظام دامپزشکی جای تقدیر دارد. اما مناسب است مسئولین محترم آن سازمان به این نکته توجه کنند که آموزش وظیفه آن سازمان است یا خیر؟ اگر وظیفه نیست که از اساس با مشکل قانونی مواجه می شوند اما اگر وظیفه است اخذ وجه چه صورتی دارد؟ ضمن آنکه فرد یک بار عضو سازمان می شود و به این عنوان سالانه حق عضویت می پردازد. بار دیگر برای دریافت نشریه حق اشتراک می پردازد و بار سوم برای دریافت امتیاز باید مبلغی بپردازد. به نظر می رسد شأن سازمان نظام دامپزشکی از اینگونه اقدامات اجل باشد و بهتر است مسئولین محترم در اجرای این طرح تجدید نظر نمایند. حق عضویتی که به یک سازمان پرداخت می شود این حق را برای عضو ایجاد می کند که از اخبار آن سازمان در نشریه به صورت رایگان در ازای عضویت خود بهره مند باشد. این نشریه آمادگی انتشار پاسخ مسئولین محترم آن سازمان را هم در این خصوص دارد.
 
نظر شما
ادامه