کد خبر: ۷۰۶۲۴
تعداد نظرات: ۴۳ نظر
مشاور رئیس و دبیر شورای‌عالی مشورتی سازمان دامپزشکی کشور در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: متاسفانه ما مکاتبات، دستورالعمل‌ها، شیوه‌نامه و آیین‌نامه‌هایی داشتیم که نه‌تنها کمکی به بحث تولید نمی‌کردند، بلکه گاهی مانع تولید بودند و کسی به آنها نپرداخته بود ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: یکی از اقدامات ماندگار «دکتر سیدمحمد آقامیری» پس از تکیه بر مسند ریاست سازمان دامپزشکی کشور، تشکیل شورای‌عالی مشورتی سازمان دامپزشکی کشور بود. به منظور آشنایی بیشتر با فلسفه تشکیل و اجزای این شورا، به سراغ «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» رئيس اسبق سازمان دامپزشکی کشور و دبیر کنونی شورای‌عالی مشورتی سازمان دامپزشکی رفتیم و دقایقی را با او به گفت‌وگو نشستیم.

به گفته وی تا امروز بیش از ۱۹ دستورالعمل، شیوه‌نامه و آیین‌نامه به درخواست ذی‌نفعان و مدیران کل استانی که به‌عنوان همکار در صف مواجهه هستند، در دستور کار اصلاح و بازنگری شورای‌عالی قرار گرفته است: «مهمترین آنها بحث ناظرین عالی دامپزشکی برای واردات فراورده‌های خام دامی، دام و دیگر اقلام مرتبط با حوزه دامپزشکی است. همچنین موضوع ترانزیت موقت یا ترانزیت فراورده‌های خام دامی در دستور کار قرار گرفته و بحث نظارت‌های بهداشتی بر فراورده‌های خام دامی وارداتی یا داخلی نیز مورد توجه است.»

دکتر رفیعی‌پور در گفت‌وگو با حکیم مهر تصریح می‌کند:‌ «متاسفانه ما مکاتبات، دستورالعمل‌ها، شیوه‌نامه و آیین‌نامه‌هایی داشتیم که نه‌تنها کمکی به بحث تولید نمی‌کردند، بلکه گاهی مانع تولید بودند و کسی به آنها نپرداخته و آنها را مورد توجه قرار نداده است، ولی بنا به دستور معاون محترم وزیر، برنامه تحولی سازمان همین است که ما در سازمان به یک نقطه‌ای از موفقیت در اجرا برسیم که رضایتمندی کامل ذی‌نفعان را داشته باشیم.»

وی خاطرنشان می‌کند: «به دستور ریاست محترم سازمان، به دنبال این هستیم که بسیاری از دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌هایی که طی دو دهه گذشته به صورت تکراری و مشابه توسط دفاتر صادر شده و امکان به اشتباه انداختن کارشناسان شهرستانی و استانی را دارد یا آنها را ملزم می‌کند که برای انجام هر کاری از از ستاد استعلام داشته باشند و وقت همکاران گرفته شود، اصلاح شود.»

حکیم مهر: آقای دکتر، فلسفه تشکیل شورای‌عالی مشورتی سازمان دامپزشکی کشور چیست؟

همزمان با مسئولیت جناب آقای دکتر آقامیری به‌عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، یک ایده عملی خیلی خوب در سازمان شکل گرفت و به لطف خدا طی سه ماه گذشته، کارهای مهمی در راستای اجرای آن، در دستور کار قرار گرفته است. دبیرخانه شورای عالی مشورتی سازمان دامپزشکی برمبنای برنامه تحولی معاون محترم وزیر و رئیس سازمان پیگیری می‌شود تا اهداف عالی سازمان دامپزشکی اجرا شود.

حکیم مهر: ساختار شورا چگونه است؟

دبیرخانه شورای‌عالی مشورتی سازمان دامپزشکی در سه زیرگروه شامل کارگروه‌های فنی شورای‌عالی، کمیته‌های تخصصی شورای‌عالی و خود شورای‌عالی مشورتی است که متشکل از مدیران اسبق سازمان دامپزشکی در رده‌های رؤسای سازمان دامپزشکی، معاونین سازمان دامپزشکی، مدیران کل سازمان دامپزشکی در استان‌ها که شاید فعلا در ستاد مسئولیتی ندارند، در سه کارگروه کمیته و شورای‌عالی است. احکام این عزیزان توسط معاون محترم وزیر و رئیس شورای عالی مشورتی صادر و به همکاران عزیز تحویل گردیده و دستور کار کمیته‌ها، کارگروه‌ها و شورای‌عالی اجرا شده است.

حکیم مهر: مهمترین اولویت‌های شورا چیست؟

مهمترین موضوعی که در شورای‌عالی مشورتی و کارگروه ذیل آن در حال انجام است، اولویت‌هایی است که رئیس محترم سازمان با آنها مواجه است. شورا به دنبال تحقق تحول مدنظر رئيس سازمان است. در همین راستا یکی از مهمترین اقداماتی که تا الان انجام شده، درخواست‌هایی است که توسط ذی‌نفعان و کارگروه‌ها انجام می‌شود. درخواست ذی‌نفعان در قالب تشکل‌ها، انجمن‌ها، سندیکاها و تعاونی‌ها به محضر ریاست محترم سازمان یا معاونین ایشان می‌رود و بلافاصله در دستور کار شورای‌عالی مشورتی قرار می‌گیرد.

تا امروز بیش از ۱۹ دستورالعمل، شیوه‌نامه و آیین‌نامه به درخواست ذی‌نفعان و مدیران کل استانی که به‌عنوان همکار در صف مواجهه هستند، در دستور کار اصلاح و بازنگری شورای‌عالی قرار گرفته است.

حکیم مهر: مهمترین آنها چه بوده است؟

مهمترین آنها بحث ناظرین عالی دامپزشکی برای واردات فراورده‌های خام دامی، دام و دیگر اقلام مرتبط با حوزه دامپزشکی است. همچنین موضوع ترانزیت موقت یا ترانزیت فراورده‌های خام دامی در دستور کار قرار گرفته و بحث نظارت‌های بهداشتی بر فراورده‌های خام دامی وارداتی یا داخلی نیز مورد توجه است.

اقداماتی که در شورای‌عالی مشورتی و کارگروه ذیل آن انجام می‌شود، توسط مدیران در یک اتاق فکر و با یک خرد جمعی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. کمااینکه این مشکلات ممکن است طی یک یا دو دهه گذشته و در دوران خود این مدیران نیز وجود داشته است. متاسفانه ما مکاتبات، دستورالعمل‌ها، شیوه‌نامه و آیین‌نامه‌هایی داشتیم که نه‌تنها کمکی به بحث تولید نمی‌کردند، بلکه گاهی مانع تولید بودند و کسی به آنها نپرداخته و مورد توجه قرار نداده است، ولی بنا به دستور معاون محترم وزیر، برنامه تحولی سازمان همین است که ما در سازمان به یک نقطه‌ای از موفقیت در اجرا برسیم که رضایتمندی کامل ذی‌نفعان را داشته باشیم.

اعتقاد من این است که دبیرخانه شورای عالی مشورتی سازمان دامپزشکی که برای اولین بار ایجاد شده، یک مسیری را طی می‌کند تا به پاسخ‌گویی به ذی‌نفعان سرعت بدهد و دقت و سرعت کار همکاران سازمان دامپزشکی را بالا ببرد تا ما به آن اهداف عالیه‌ای که از سازمان دامپزشکی انتظار داریم، برسیم.

حکیم مهر: ارزیابی شما از عملکرد چند ماه اخیر شورا چیست؟

طی چند ماه گذشته با تشکیل دبیرخانه شورای‌عالی مشورتی شاهد سرعت‌دهی، دقت و پاسخ‌گویی همه دفاتر تخصصی معاونت‌های تخصصی و حوزه ریاست به درخواست‌های به‌حق ذی نفعان بودیم. ما از تشکل‌های مرتبط در همه کارگروه‌های فنی و کمیته‌های تخصصی دعوت می‌کنیم تا نقطه نظرات خود را اعلام کنند تا بتوانیم آن شیوه‌نامه، دستورالعمل یا آیین‌نامه‌ای که اصلاح می‌شود یا ارتقا پیدا می‌کند، ظرف چند سال آینده بدون هیچ نگرانی در شرایط اجرا بتواند به همکاران ما کمک کند.

ما به دستور ریاست محترم سازمان به دنبال این هستیم که بسیاری از دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌هایی که طی دو دهه گذشته به صورت تکراری و مشابه توسط دفاتر صادر شده و امکان به اشتباه انداختن کارشناسان شهرستانی و استانی را دارد یا آنها را ملزم می‌کند که برای انجام هر کاری از از ستاد استعلام داشته باشند و وقت همکاران گرفته شود، اصلاح شود.

همچنین به دنبال این هستیم که بتوانیم کتاب مشتمل بر دستورالعمل، شیوه‌‌نامه‌ها، آیین‌نامه‌ها و مکاتبات مهم سازمانی را در دبیرخانه لحاظ کنیم تا آنها حداقل در یک دوره پنج ساله، نیازی به هیچ بازنگری و ورود نداشته باشند، چراکه در این شیوه‌نامه، هم همکاران فنی و تخصصی دخیل بودند و هم معاونت‌ها، تشکل‌ها، ذی‌نفعان، تولیدکنندگان، زنجیره‌های تولید و مدیران اسبق سازمان که خودشان با این شرایط مواجه بودند. همه ما در این اتاق فکر به دنبال این هستیم که بتوانیم شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را در قالب یک کتاب بدون داشتن تکرار یا امکان مراجعه یک کارشناس به چند دستورالعمل مشابه داشته باشیم و بتوانیم فقط هر سال طی یک دوره ۴ ساله و پنج ساله آن کتاب را تجدید چاپ کنیم تا دسترسی همکاران در دورترین نقاط و ستادی‌ترین نقطه کشور به یک شکل باشد و شاهد بالندگی و ارتقای حوزه اداری و فنی سازمان دامپزشکی برای ذی‌نفعان عزیز باشیم.

ضمنا دبیرخانه اعتقاد دارد که این کار بزرگ به تنهایی توسط سازمان دامپزشکی به نقطه مطلوب ختم نخواهد شد، بلکه باید همه اعضای خانواده بزرگ دامپزشکی در حوزه اجرا، تحقیقات و پژوهش، علم و عمل، رسانه‌ها و بخش خصوصی و نظام دامپزشکی همکاری کنیم تا به آن کتاب واحد دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌ها دست پیدا کنیم که قطعا رسانه‌ها نقش بسیار بی‌بدیلی در این موضوع و در موفقیت این کار بزرگ دارند. اسم این کار «برنامه تحول جهادی سازمان دامپزشکی» است و رسانه‌ها خصوصا رسانه‌های تخصصی مثل حکیم مهر بازوی کمکی بزرگی برای پیشبرد اهداف عالیه سازمان دامپزشکی در اجرایی شدن برامه تحول جهادی سازمان دامپزشکی خواهند بود.

حکیم مهر: آیا بازخوردی هم گرفته‌اید؟

اعتقاد من این است که طی چند ماه گذشته بسیاری از ذی‌نفعان یا تشکل‌های مرتبط با دام، طیور، آبزیان و زنبور عسل حوزه‌های دارو و مواد بیولوژیک، حوزه‌های صادرات و واردات و مسائل مرتبط با تولید نهاده به دلیل دسترسی آسان به شورای‌عالی مشورتی به یک رضایتمندی رسیده و متوجه تسهیل‌گری امور در قسمت‌های مختلف دفاتر تخصصی فنی سازمان و همچنین در حوزه‌های استانی بوده‌اند.

یک اتفاق مهمی که دردبیرخانه افتاده این است که ما از ۳۲ استان استعلام کردیم و از آنها خواستیم که تمام دستورالعمل‌ها، شیوه‌نامه‌ها، آیین‌نامه‌ها و مکاتباتی که تا الان مخل یا مانع تولید بودند، یا در اجرا با آنها مشکلات و شاکیانی داشتند، به دبیرخانه ارسال کنند که خوشبختانه تا الان بیش از ۱۰۰ مورد مصداقی در دستور کار قرار گرفته است. امیدواریم که به این موارد پرداخته ‌شود، چون قطعا کاری بزرگ و انقلابی در سازمان دامپزشکی رقم خواهد زد تا تولیدکنندگان ما دغدغه‌ای جز تولید در آینده نداشته باشند. سازمان دامپزشکی هم فقط نگاه نظارتی و سیاست‌گذاری را اعمال خواهد کرد، بدون اینکه تغییرات تکراری و سردرگمی تولیدکنندگان را در آینده شاهد باشیم.

حکیم مهر:‌ ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 

انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۷
همکار وزارت خانه
|
Germany
|
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
39
8
این شخص آقای دکتر رفیعی پور رئیس اسبق سازمان سازمان دامپزشکی کشور چقدر انسانی مومن ،خوش اخلاق و متواضع است
از آقای دکتر آقامیری عزیز بخاطر این انتخاب باید تشکر کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
هنوز فکر می کنند دامپزشکی متولی تولید است
عدالت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
صحیح و علمی ش اینه که یک امتحان ورودی وگزینش علمی گرفته بشه از متقاضیان وبدون پارتی بازی وافراد لایق اعزام شوند نه همه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
اخلاق در مدیریت کافی نیست.
شرط اصلی ، دو گزینه قدرت و اقتدار هست
عدالت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
جدیت در موضوع نحوه اجرای فوق العاده خاص تسری وثبت در حکمهای کارگزینی مهمترین موضوع کارمندان دامپزشکی وحیاتی ترین مسئله است که حل شود .
کامیاب قیصربیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
سلام. .................
حکیم نا مهربان سانسور نکن جان من.
بیشتر این کارگروه ها فقط شعاری بیش نیست و جز صرف هزینه و وقت هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.
باور ندارید،صبر کنید و نتیجه آنها را ببینید.
...................
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
4
2
احتمالا اعزام دامپزشکان به کشورهای خارج جهت نظارت بهداشتی ...اگر در آینده هم اتفاق بیفتد مثل روال قبل بصورت 3 ماهه نخواهد بودووبه شکل دیگر ومقطعی خواهد بوداحتمالا نوع انتخاب افرادهم فرق خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
دوست عزیز .......... خودشون گفتن میخان واگذار کنن به بخش خصوصی
ناآشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
6
6
باید از کارشناسان با تجربه نظارت نیز جهت اعزام استفاده گردد.حداقل از بسیاری از کسایی که دارن از این مسیر بخاطر مسایل دیگه درآمد زایی میکنن میتونن موثر تر باشن...
پاسخ ها
دامپزشک دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
با توجه به فعالیت ذابح شیعه و مسلمان و مورد تایید مرکز اسلامی مستقر در کشورهای مبدا میتوان نتیجه گرفت که حضور ناظرین شرعی صرفا" جهت درآمدزایی بوده و هست. یقینا" اعزام گروه دو نفره کارشناسی با هدف نظارت عالیه از معاینه قبل از کشتار تا بررسی کلیه مراحل کشتار ، بسته بندی و صدور مجوزهای بهداشتی و ... نتایج بهتر و موثری خواهد داشت.
ناشناس
|
India
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
1
24
کاش یکی از سوالات حکیم مهر این بود که چطور و چه کسی اعزام ها رو کلا کنسل کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
اعزام فقط قراره روزی بشه کاردان و کارشناس که در کشتارگاه هاا شبانه روز مشغول کار هستن نه دامپزشک کت شلواری پشت میز نشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
# نه به اعزام دامپزشک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
دوس دارین برین مسافرت با جیب مبارک بسم ا...
اعزام و ماموریت خارج چه سودی داره برا مردم جز مسله شخصی و هدر رفت بیت المال مگه دامپزشکای ما از اونا بهتر میفهمن مهم ناظر شرعی است که اون که میرن دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
ناشناس|Iran, Islamic Republic of|۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
وقتی فهم درستی از یک موضوعی نداریم، بهتره که سکوت کنیم نه اینکه صرفا به خاطر صحبت کردن، چیزی گفته باشیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
26
ای کاش یه شورای مشورتی هم واسه بحث تسری ایجاد می کردید و همکاران رو از این وضع اسف بار معیشتی خارج می کردید. دین زیردستانتان را ادا کنید.مطمئنا نجیبترین و خاضعترین و پرتلاش ترین و با وجدانترین افراد در ادارت دامپزشکی مشغول فعالیت هستند پس واقعا باید نسبت به همکاران ادای دین نمود و به شدت و به جد حق اونها رو ادا کرد.لطفا در خصوص تسری پیگیری جدی تری داشته باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
5
10
بعضی از کارشناسان دراستان های مختلف کل خدمت درامر بازرسی صحی گوشت وامورفراورده های خام دامی بودن اما دریغ ازیک نگاه یا توجه. آیا نمیشود به اتفاق تیم متشکل ازسه نفر یک ناظر ذبح شرعی یک داکتر دامپزشک ویک کارشناس حوزه تخصصی تا لااقل کارشناسان این قسمت به حق چندسال تلاش خود برسند.... خدایا تو شاهد باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
حق؟ منظورتون دلاره دیگه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
حالا دلار هم قسمتی از جبران زحماتی است که همین کارشناس بهداشت فرآورده های خام دامی در کشتارگاه های داخل کشور انجام می دهند
وقتی پای اعزام پیش آمد بدون حق می شوند
در امور نظارتی و کشتارگاه های داخلی شما با امور نظارتی بیگانه اید و همکارانتان دارند جان بر سر این راه می گذارند
وقتی پای اعزام و همان دلاری که گفتی پیش میاد شما دنبال انجام وظیفه اید
کدوم رو باو کنیم دم خروس رو یا قسم حضرت عباس تون رو
گوشت کشتارگاه های داخلی به مردم سومالی میرسه
و حتما جنابعالی برای مردم شریف ایران حاضری بری اونطرف دنیا
بابا اخلاص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
نه نگرفتی برادره من. میگم اینکه تو این شرایط اقتصادی مملکت از یه کمبود در سطح ملی برا خودت ( حق ) درست کنی خیلی جالبه ! چه ریلکس هم میگه حالا دلار هم قسمتی از فلان و فلان ! اصل موضوعت همون دلاره بابا نکشیمون بی تفاوت به دلارررر !!
این مدت ناظر بهداشتی نبود دقیقا چی شد؟! بزار بهت بگم اگر فااااجعه میخواست اتفاق بیفته دقیقا وزارت بهداشت چهارتا نامه میزد که گوشتهای وارداتی باعث فلان بیماری شده که تا الان هیییچ اماری نداشتیم. درباره قیمت و کیفیت گوشت هم که یه مساله اقتصادیه اصلا و ابدا کاره نظام و سازمان نیست درباره قیمت نظر بده برادره من ! همینجا توی خاک کشور هر وقت بحث تنظیم و کنترل قیمتها میشه همه میان میگن کنترل بازار کار دامپزشکی نیستش حالا واسه اونور آب کاره دامپزشکیه ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
آنقدر تراوشات ذهنی مریضت رو به خورد مردم نده همینکه دیگه جرات نمیکنید گوشت برزیلی رو بصورت قطعه بفروشید و مجبورید چرخش کنید معلومه چه خبره حالا صبر کن تا بیماریهای هم بیاد بیرون شب دراز است و قلندر بیدار
شهرستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
19
مسئله مهمتر تسری ست نه اعزام.....اون را حل کنید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
اونایی که اعزام اعزام میکنن دلشون که برا سلامت گوشت نمیسوزه فقط و فقط برا ماموریت و پولش و این وسط یه سفر خارج کشور برن میسوزه فقط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
تا حالا ندیدیم بگن پزشک و دامپزشک فقط برای حق ویزیت کار میکند ولی اینکه یه دلال فقط به فکر چاپیذن منابع ارزی این مملکته یه چیز ثابت شده است اون پزشک و دامپزشک حداقل تو همین مملکت زندگی میکنن نه شبیه تو دلال خارج از ایران باشه و اینجا به فکر چپاول و دزدی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
7
6
عادلانه ترین روش برگزاری آزمون علمی و ارائه مدرک زبان معتبر میباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
علم برخورد و قضاوت و وجدان کاری مهمتر از زبان هست زیاد. نگران زبان نباش
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
موافقم! حداقل اینجوری یک موسسه خصوصی هم می تونه بیاد وسط میدان و دوره های آموزشی، روش‌های تست زنی و راه حل های دیگر رو برگزار کنه و چند هزار نفر هم از این راه نون بخورند!! چه بخور بخوری بشه !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
هیچی دیگه نگران زبان نباش هزینه مترجم هم میاد روی هزینه ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
7
7
صحیح و علمی ش اینه که یک امتحان ورودی وگزینش علمی گرفته بشه از متقاضیان وبدون پارتی بازی وافراد لایق اعزام شوند نه همه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
10
16
دکتر رفیعی پور انسان شریفی است.ولی خوب استارت عدم اعزام ناظر بهداشتی با ایشون شروع شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
.......... گمان نکنم دیگه بشه کاری کرد
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
استارت قبل خورده بود ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
1
5
این دوستانی که میگن اول آزمون بعد اعزام فازشون چیه؟!
الان تو آزمون استخدامی کسی که قبول بشه استخدام میشه؟!!!!
اگر اسلام دست و بال ما را نبسته بود می گفتم
با ارائه سند می تونم بگم کسی که نفر سوم بود را آوردند اول بعد در اسرع وقت شد رئیس شبکه ،معاونت مدیر کل(حالا کدوم معاونت بماند) و دیگه خیلی اسلام دست وبال ما را بسته اگه سمت فعلیش را بگم از دایره مسلمین خارج میشم!
دوستان عزیز واقع بین باشید
......................
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
1
6
آقا اعزامها را راه بی اندازید چقد این دست و آن دست می کنید... ............. بازدید واردات از وظایف حاکمیتی سازمان می باشد و باید اجرایی گردد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
دیگه ازین رانتا به کسی نمیدن .......... وظیفتو برو تو عشایر و روستاها انجام بده که کشتارگاه ندارن. مگه اونا ادم نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
5
2
جای نمایندگان صنوف مختلف بخش خصوصی در این شورای مشورتی خالی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
16
0
درود بر دکتر رفیعی پور متواضع و با تجربه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
درود بر شما
دامپزشک روستایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
17
1
با درود و احترام /

از انتخاب بجا و شایسته جناب آقای دکتر علیرضا رفیعی‌پور (شخصیتی والا/متعهد و قانونمند) ارجمند قدردانی میکنم/ به امید توفیق روز افزون/.
ارادتمند دامپزشک روستایی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
5
0
بهترین روش برگزاری آزمون علمی و ارائه مدرک زبان معتبر فارغ از سهمیه و رانت میباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
زهی خیال باطل
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
0
شما بفکر اعزام وکسب درامد نباشید نیازی به اعزام نیست سوابق درخشانی درگذشته موجودنیست اول بفکر کشتارگاهای داخلی باشید که بسیار اسف بار میباشد شرایط کار درکشتارگاهای خارج بسیار درست ومنطقی از هر نظر میباشد
نظر شما
ادامه