کد خبر: ۷۰۵۲۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
دیدار رئیس سازمان نظام دامپزشکی با رییس سازمان دامپزشکی:
«دکتر حامد زارعی» افزود: قطعاً رشد و تعالی یک نهاد غیر دولتی و خصوصی که بتواند در حوزه‌های مختلف علمی و اجرایی اثرگذار بوده و در کنار سازمان دامپزشکی کشور اهداف کلان حرفه و صنف دامپزشکی را دنبال کند یک ارزش و موفقیت بزرگ است...

حکیم مهر: معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در رأس هیأتی در سازمان نظام دامپزشکی حضور یافت و با رئیس، معاونان و مدیران این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، در این دیدار، «دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ضمن اشاره به فراز و نشیب‌های بسیاری که سازمان نظام دامپزشکی در گذشته با آن روبرو بوده است، افزود: با ارزیابی نقاط ضعف و قوت، تدوین و تبیین نقشه راه جدید متناسب با نیازهای درون بخشی و کار و تلاش مضاعف شاهد ارتقا و اعتلای بیش از پیش اهداف و برنامه‌های سازمان نظام دامپزشکی به عنوان یکی از بزرگترین تشکل‌های مردم نهاد حوزه بهداشت و سلامت کشور خواهیم بود.

وی گفت؛ قطعاً رشد و تعالی یک نهاد غیر دولتی و خصوصی که بتواند در حوزه‌های مختلف علمی و اجرایی اثرگذار بوده و در کنار سازمان دامپزشکی کشور اهداف کلان حرفه و صنف دامپزشکی را دنبال کند یک ارزش و موفقیت بزرگ است.

«دکتر سید محمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز در این دیدار نزدیکی و تعاملات سازنده بین دو سازمان را نه تنها مثبت بلکه از واجبات و اولویت‌های آینده دو دستگاه عنوان کرد و بیان داشت: نتیجه این همراهی‌ها و تصمیم‌سازی‌های مشترک کمک به ارتقاء جایگاه و نقش بیش از ۴۳ هزار عضو خانواده بزرگ دامپزشکی در کشور و رشد روز افزون حوزه‌های مختلف بهداشتی و اقتصادی خدمات‌گیرندگان و بهره‌برداران دامپزشکی که همانا مردم عزیز میهن اسلامی‌مان ایران است را فراهم می‌سازد.

در پایان نشست دو طرف بر ضرورت تداوم نشست‌های دوجانبه و تشکیل کارگروه‌های تخصصی به منظور پیشبرد برنامه‌های مشترک تأکید کردند.

شایان ذکر است در این دیدار دکتر رضاییان زاده معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی، دکتر ویشته معاون تشخیص و درمان این سازمان، مهندس بنیاب رییس دفتر و مدیرکل حوزه ریاست، مهندس شیخ علی مدیرکل دفتر مرکزی حراست، دکتر خورشیدوند مشاور رییس در امور جهادی دامپزشکی و دکتر اسدی مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی به همراه مهندس محبتی مشاور عالی رییس سازمان نظام دامپزشکی در امور مالی، توسعه مدیریت و منابع انسانی و دکتر جعفری معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی این سازمان نیز حضور داشتند.





 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
4
8
این ارتباط خوب و دوستانه بین سازمان دامپزشکی و سازمان نظام مدتها وجود نداشت که نتیجه آن فقط آسیب به بخش خصوصی بود.
متاسفانه افرادی در راس قرار داشتند که به دلیل عدم تعامل سازنده موجب قفل شدن کارها شده بودند.
لازم است به دکتر زارعی یاداوری شود که در حال حاضر در برخی از استانها ارتباط خوبی بین مدیرکل و رییس نظام وجود ندارد و ضرر آن برای اعضاست ، نیاز به تغییرات در استانها حتی قبل ازانتخابات شورای استانها ضروری به نظر میرسد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
دکتر زارعی تو این چند روزه نشون داده که جدیه امیدوارم این جدیتو در روسای استانها هم ادامه بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
عالیه. آدم باید جدی باشه
دکتر xy
|
United States of America
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
0
6
هر کاری میخواهید بکنید لطفا سریعتر.
۶ _۷ سال هستش که دارم به عنوان مسئول فنی کار میکنم. نه از نظام دامپزشکی خبری هستش نه از انجمن مسئولین فنی که جویای کار و احوال ما باشند . واسه تمدید کارت ۸۰۰ تومن حق عضویت گرفتند.
راه اندازی صندوق مالی برای قطع ارتباط مالی با کارفرما واقعا اینقدر سخت و زمان بر هستش؟؟؟ ایجاد امنیت شغلی برای مسئول فنی که طبق قانون نماینده سازمان هستش سخت هستش؟؟
رفع این مشکلات به قول معروف کار جهادی میخواد.

مبلغ قانونی حقوق مسئولین فنی با توجه به گرانی و تورم امسال اصلا مبلغ زیادی نیست.
پاسخ ها
یک همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
همکار محترم قطع ارتباط مالی با کارفرما یعنی چی؟ اول و آخر که حقوق رو باید از کارفرما گرفت خب چرا هی این جیب اون جیب بشه که یه عده درصد هم ازش بردارند و پول هی جابجا بشه..مطمئنم خودتون بعدا پشیمون میشید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
0
2
قطعا عدم تعامل با سازمان در قبل در راستای منافع یه عده خاص و ضرر اکثر دامپزشکان بود امیداورم این تعامل به بهبود شرایط کاری و رفع بیکاری و همچنین اجرای قانون تاسیس مراکز ماده ۲ افزایش بهره وری باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
0
سازمانی که این همه پول از اعضاء میگیره ولی پول 10 سانتیمتر بیشتر شیشه روی میز جلسات رو نداره
نظر شما
ادامه