کد خبر: ۷۰۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

حکیم مهر: طی حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی مازندران، «احمد سعیدی» به سرپرستی اداره برنامه و بودجه اداره کل دامپزشکی استان مازندران و «مهندس حامد ذاکریان» به عنوان مسئول پیگیری های ویژه مدیر کل دامپزشکی مازندران منصوب شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، آئین معارفه سرپرست جدید اداره برنامه و بودجه اداره کل دامپزشکی استان مازندران روز یکشنبه 12 تیرماه 1401 با حضور معاونین و روسای ادارات ستادی دامپزشکی استان در سالن جلسات دامپزشکی مازندران برگزار و مهندس احمد سعیدی به عنوان سرپرست جدید اداره برنامه و بودجه دامپزشکی استان معرفی شد.

«دکتر شمسی پور» معاون توسعه مدیریت و «دکتر فیاضی» معاون سلامت دامپزشکی مازندران با حساس خواندن جایگاه برنامه و بودجه، ابراز امیدواری کردند تا با انتصاب جدید و ارتباط موثر حسب تجربیات حاصله توسط مهندس سعیدی شاهد پیشرفت در زمینه جذب اعتبارات و بهره وری در حوزه دامپزشکی باشیم.

سعیدی در این جلسه ضمن تقدیر از دکتر گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی مازندران از حسن اعتماد اظهار داشت ، به یاری پروردگار، همکاری و تعاملی که با بخش های اداری و فنی ایجاد خواهد نمود امیدوار است با بکارگیری تجربیات و همفکری سایر همکاران موثر منشاء خیر برای همکاران و بهره برداران مازنی خواهد بود.

لازم به ذکر است مهندس حامد ذاکریان که تا کنون عهده دار این مسئولیت بود از سوی دکتر گلپایگانی به عنوان مسئول پیگیریهای ویژه مدیر کل و مهندس احمد سعیدی که تا کنون به عنوان کارشناس اداره برنامه و بودجه مشغول انجام وظیفه بود به سمت سرپرسنی این اداره منصوب شدند.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
3
10
مامور ویژه پیگیری های مدیر کل ؟؟؟ چنین پستی وجود خارجی ندارد .................
ناشناس
|
Belgium
|
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
1
6
اخیرا دوتا پست جدید دیدم ، یکی مسئول امور شهرستان ها و دیگری هم مسئول پیگیریهای ویره مدیرکل!
اگه تعریف شده این پست ها پس دیگر استان ها چرا ندارند! ....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
1
5
از این پستها زیاد هست. مثلا تو استان ما مسئول ارایه خدمات ویژه به مدیرکل
همه چی که نباید تعریف بشه.....
نظر شما
ادامه