کد خبر: ۷۰۲۳۳

حکیم مهر: فرمانده انتظامی لرستان از توقیف ۲ دستگاه کامیون کشنده و یک دستگاه وانت و کشف بیش از ۳ هزار قلم داروی دامی و ۵۰ تن کود شیمیایی فاقد هرگونه مجوز به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در الیگودرز خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «سردار یحیی الهی»، اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه با کالای قاچاق، مأموران انتظامی شهرستان الیگودرز در مراحل تحقیقاتی از تردد ۲ دستگاه خودروی کشنده و یک دستگاه خودروی وانت حامل کالای قاچاق با خبر شدند.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی عملیاتی انجام شده از سوی مأموران انتظامی، سرانجام هر سه خودروی قاچاق شناسایی و در یک عملیات پلیسی توقیف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به کشف ۳ هزار و ۲۹۸ قلم داوری دامی و ۵۰ تن کود شیمایی قاچاق خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان، ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ارزیابی شد.

سردار الهی با بیان اینکه سه نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند، اضافه کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه نیروی انتظامی در حمایت از تولید داخلی به شمار می‌رود و شهروندان نیز می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود در این خصوص به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در این عزم جهادی مشارکت داشته باشند.


نظر شما
ادامه