کد خبر: ۶۹۹۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی کردستان از کشف و ضبط صدها کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد از محل اختفای یک فروشگاه زنجیره ای در روز جمعه 20 خرداد 1401 خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر مجتبی ورمقانی» اظهار داشت: ده ها نفر از پرسنل ستادی این اداره کل در روز جمعه در دو نوبت صبح و عصر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی مرکز استان و همچنین مسیرهای اصلی برخی از راه های بین شهری که احتمال کشتار غیر مجاز و عرضه گوشت های حاصل از آن با توجه به روز تعطیل و حضور خانواده ها در باغ و بستان ها و فضاهای طبیعی را مورد بازدید قرار دادند.

وی افزود: بر همین اساس یکی از اکیپ های نظارتی اداره کل دامپزشکی کردستان در ظهر روز جمعه 20 خرداد سال جاری در شهرستان سنندج و از سردخانه یک فروشگاه معروف، در حالی مقدار 1500 کیلو گرم گوشت قرمز، ماهی و میگو و سایر فرآورده هایی که بطور کامل فاسد شده بود را کشف کردند که بخش قابل توجهی از این ضبطی ها را در داخل کارتن های پنیر پیتزا جاسازی کرده بودند.

دکتر ورمقانی ادامه داد: به مردم شریف کردستان قول میدهیم که خادمین شما در اداره کل دامپزشکی استان کردستان در بحث سلامت شما و تامین فرآورده های خام دامی سالم و بهداشتی مورد مصرف شهروندان، با هیچکسی مماشات نخواهد نمود و با مخلان این عرضه بر اساس مر قانون و دستورالعمل های واضح، صریح و بدون اغماض سازمان دامپزشکی برخورد قاطع و بازدارنده خواهد نمود، لذا از هم استانی های عزیز درخواست می نماید موارد مشکوک در این زمینه را بدون فوت وقت به سامانه پیغام گیر 1512 اداره کل دامپزشکی استان کردستان اطلاع رسانی نمایند.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
کیوان نوری
|
Germany
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
6
6
همانطور که در تصویر مشهود است شخص اول دامپزشکی استان خود در محل کشف و ضبط حضور دارد و کنترل اوضاع را در دست گرفته است. این خود مهمترین دلیل برای کسب رتبه اول استان کردستان دربخش بهداشت عمومی در سطح کشور است.
مجتبی ورمقانی، مدیری پای‌کار ، خاضع و تلاشگر که تنها هدفش طی چند سال مدیریت در اداره کل دامپزشکی استان کردستان، تضمین کیفیت محصولات غذایی با منشأ دامی بر سر سفر‌ه‌های مردم است.
در روزگار قحطی مدیران پاکدست، پاک‌نهاد و مردمی؛ بایستی به وجود چنین مردانی افتخار کرد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
5
5
تو بعضی از استانها مدیرکل و رییس شبکه از صاحبان سردخانه بشدت حمایت میکنن و تمام تخلفاتشون رو پوشش میدن تا جایی که با کارشناس بازرس برخورد میکنن که براشون مزاحمت ایجاد کرده
خدا به دکتر ورمقانی خیر بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
1
3
کاری که برای رضای خدا و در خفا باشد مورد قبول است .
نظر شما
ادامه