کد خبر: ۶۹۸۶۱
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور:
آئین تکریم و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد ...

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور با صدور حکمی سرپرست دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد را منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی آئین تکریم «دکتر بهمنش» مدیر کل سابق دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد برگزار و سرپرست جدید این اداره کل منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر، «حجت الاسلام ظهرابی» نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تقدیر از عملکرد عبد الله بهمنش مدیر کل سابق استان به ضرورت پیشه گرفتن از تقوی الهی اشاره کرد و گفت: ما در خانواده ای کار می کنیم، که با سلامتی جسمی مردم سروکار دارد و سربازان گمنام سلامتی مردم هستیم.

وی با بیان اینکه اگر دامپزشکی کار خود را درست انجام ندهد مشکلات زیادی در سطح جامعه بوجود می آید گفت: سازمان دامپزشکی نباید سیاسی باشد و سیاسی کاری در آن سلامتی مردم را هدف قرار می دهد.

ظهرابی در ادامه افزود: هیچ مدیری نیست که دوست نداشته باشد کار نکند و مدیران در حد توان خود تلاش می کند.

«دکتر معتمدی پور»، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با اشاره به اینکه امروز امنیت اجتماعی و غذایی جامعه مان به دامپزشکی بستگی دارد گفت: اگر در این سازمان عملکرد قانونی و اصولی انجام نشود بر  آرامش روحی و امنیت غدایی جامعه اثر می گذارد.

وی با تاکید بر اینکه شهادت می دهم در مجموعه دامپزشکی نگاه تخصصی حاکم است ابراز داشت: تخصص گرایی در بحث انتخاب مدیران ضروری بوده چرا که با سلامت مردم سروکار دارد.

دکتر معتمدی پور با تاکید بر پای کار بودن دکتر بهمنش مدیر کل اسبق داپزشکی استان گفت: با توجه به ضرورت تخصص گرایی به دنبال این بودیم که فردی متخصص انتخاب شود و در این رابطه دکتر رجایی فر با توجه به تجربیات و تخصص انتخاب شدند.

رئیس جهاد کشاوری استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد مهد دامپروری است. بنابراین ایجاب می‌کند فعالیت‌های مرتبط با این صنعت به طور ویژه دیده شود.

وی در ادامه به برخی از مشکلات این حوزه اشاره کرد و گفت: ناظرهایی که در کشتارگاه‌ها حضور دارند، بعضاً حقوق بگیر کشتارگاه هستند و این موضوع تعارض منافع ایجاد می‌کند که باعث می‌شود ما نگران کشتارها باشیم. در نتیجه باید این مسائل به طور کلی حل شود و نظارت‌ها دقیق‌تر شوند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در ادامه به مسائل مربوط به فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: بعضاً فضای مجازی در دست سودجویان و دلالان افتاده است و بعضا اخبار و مسائلی در فضای مجازی مطرح می‌شود که ما نیاز به پاسخگویی صریح به آنها داریم.

«دکتر عبدالله بهمنش» مدیر کل سابق دامپزشکی استان در این آئین با اظهار بر اینکه ۷۰ الی ۸۰ درصد کار دامپزشکی از قبل مشخص است و مابقی به مدیریت بر می گردد گفت: در مدت فعالیتم، بودجه عمرانی دامپزشکی استان را  ۱۰ برابر کردیم.

وی با تقدیر از نمایندگان استان و استانداران اذعان داشت: من به واسطه عملکرد نیروهای دامپزشکی استان در مدیریت ماندم و اگر عملکرد کارکنان نبود چیزی برای گفتن نداشته ام ‌.

«مهندس حسینی»، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور ضمن تقدیر و تشکر از مهمانوازی اهالی خوب کهگیلویه وبویراحمد، میزبانی خوب این استان و مسئولین استانی تقدیر و تشکر نمود.

وی سیاست های جدید سازمان دامپزشکی کشور استفاده از نیروهای بومی و دارای درجات علمی در راس مدیریت استان هایی عنوان کرد و گفت: در کمیته انتخاب مدیران سازمان با توجه به خصایص اخلاقی و علمی آقای دکتر رجائی فر به این نتیجه رسیدیم که از وجود ایشان در کهگیلویه وبویراحمد استفاده نمائیم.

مهندس حسینی گفت: شرایط امروز ما مصادق شرایط 8 سال دفاع مقدس بوده چرا که اعتقاد داریم در این برهه از زمان با توجه به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و هدفمند سدن بحث یارانه و اجرای آن تقریبا 95 درصد از وظایف حوزه وزارت جهادکشاورزی را در برمی گیرد، بصورت جهادی وارد عمل شده تا سیاست های دولت که الحق و الانصاف این سیاست ها به نفع معیشت مردم خواهد بود، به نحو احسن اجرایی گردد.

وی به برنامه های تحول گرایانه مدیریت جدید سازمان دامپزشکی کشور اشاره کرد و گفت: دکتر آقامیری از زمان حضور در راس سازمان دامپزشکی با توانی مضاعف در صدد ایجاد تحول هستند که همگی باید در تحقق این مهم همراه و همیار ایشان باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور گفت: سند تحول که در سازمان دامپزشکی کشور در حال تدوین است یک رویکرد اصلاح ساختاری در سازمان داشته بطوریکه رویکرد و زحمات همه عزیزان و همکاران در اقصی نقاط کشور را نشان می دهد و درصدد هستیم برخی قوانین دست و پاگیر و گذشته را بر این اساس اصلاح نمائیم.

وی به موضوع رفاه و معیشت همکاران اشاره کرد و گفت: در این زمینه گام های خوبی برداشته شده است بطوریکه در سال گذشته قریب به 240 میلیارد تومان اعتبار به استانها ابلاغ گردید که در پرداخت ها نسبت به دیدگاه همکاران شاید کم و کاستی وجود داشته باشد ولی نسبت به سنوات قبل این مقدار اعتبار قابل قبول می باشد.

مهندس حسینی به تحول در حوزه سامانه های سازمانی بعنوان یکی از اسناد تحولی در سازمان دامپزشکی اشاره کرد و گفت: به دنبال یک برنامه جامع و کامل در این حوزه هستیم که ان شاالله در آینده نزدیک و با همکاری مجموعه فاوا به این مهم دست خواهیم یافت.

وی در پایان از خدمات ارزشمند و جهادی بودن دکتر بهمنش، مدیرکل اسبق تقدیر و تشکر و برای مدیریت جدید دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد آرزوی توفیق کرد.

«دکتر سید مختار رجائی فر»، مدیرکل جدید دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از حضور همکاران و مدعوین در جلسه تودیع و معارفه، از حسن اعتماد ریاست سازمان دامپزشکی، استاندار، مجمع نمایندگان استان، مجموعه جهادکشاورزی و همکاران خود تقدیر و تشکر نمود.

وی یکی از برنامه های جدید این اداره کل تبیین اهداف عالیه دامپزشکی در راستای جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: در این زمینه با قدرت و توان خود ورود خواهیم کرد .

دکتر رجائی فر گفت: سلامت و بهداشت عمومی، خط قرمز دامپزشکی است و با همراهی و تعامل با سایر دستگاه ها این مهم را دنبال خواهیم کرد.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل اسبق دامپزشکی استان گفت: پاسخگویی به مردم در وهله اول ، پاسخگو بودن به نظام مقدس جمهوری اسلامی در مرحله دوم و در نهایت پاسخگو بودن به مسئولین بالادستی از مهمترین برنامه های اینجانب در مدیریت دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود.

در این مراسم که دکتر ناظمی، مدیرکل دامپزشکی استان فارس حضور داشت از زحمات 8 ساله دکتر عبداله بهمنش تقدیر و آقای دکتر سید مختار رجائی فر ، بعنوان سرپرست دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد معارفه گردید.

لازم به ذکر است طی حکمی از سوی «دکتر سید محمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور دکتر سید مختار رجائی فر به سمت مدیر کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب گردید.

در این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر سید مختار رجائی فر

سلام علیکم:

نظر به شایستگی، تعهد، تخصص، سوابق ارزشمند، جنابعالی به موجب این ابلاغ ، به عنوان مدیر کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید.

بهره گیری از نیروهای انسانی متعهد و متخصص و استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات سازمانی در راستای ارتقاء بهداشت دام و فرآورده های خام دامی و بالتبع بهداشت عمومی جامعه، تهیه برنامه زمان بندی عملیات  های پیشگیری ، کنترل و مبارزه با انواع بیماری های دامی بالاخص بیماری های مشترک بین انسان و دام (زئونوز)، نظارت های دقیق و مستمر بر مراکز تولید و عرضه مواد پروتئینی با منشاء خام دامی، توجه ویژه به اطلاع رسانی خدمات دامپزشکی با همکاری رسانه های محلی و ملی، با هماهنگی روابط عمومی ، حمایت های قانونمند و همه جانبه از بهره برداران،سرمایه گذاران و فعالان بخش های متخلف اقتصادی بالاخص بخش خصوصی در چارچوپ ضوابط و مقررات قانونی، با رویکردی جهادی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مباحث اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل وتولید کنندگان محصولات دانش بنیان، بهره مندی از ظرفیت های جوانان و نخبگان جامعه دامپزشکی کشور و در نهایت،افزایش سرعت ارائه خدمات اداری در قالب برنامه های زمان بندی فرآیند  صدور مجوزها، مورد انتظار است.

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء)، تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفق و موید باشید.

دکتر سیدمحمد آقامیری

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور

منبع: روابط عمومی سازمان دامپزشکی و روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد










انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
5
17
مدیر کل های سازمان دامپزشکی کی عوض میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
هروقت شمابگین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
مدیر کلها ..................... حالا هر کی میخواد ناراحت بشه حرف حقه
ناآشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
قدم خوب اینه که تورم کمر کارمندای دامپزشکی رو شکسته الان دارم مسکن تزریق میکنن درد نکشن.....تازه اگه مسکن تقلبی نباشه.....ولمون کنین آقایون کارمندا رو چی حساب می کنین؟؟؟؟ فقط حرف حرف حرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
شما نامه اش را مرقوم بفرمایید در خدمتتان هستیم
معراجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
2
13
تو استان ما هم همزمان با دیگر دستگاه ها پاداش پایان سال را قبل از سال جدید گرفتن که داشتن تو حساب و بعد حدود یک ماه تو مرحله زدن به سر همکار
بعدم پرسیدیم این چیه واریز شده گفتن یه پولی ریختیم برید حالشو ببرید
حالشو ببرید ؟
کاش تکریم ارباب رجوع برای معاون توسعه و ذیحساب هم معنی داشت
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
2
12
فقط حرف ؛ حرف و حرف
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
2
23
حق تسری نسبت به پارسال کم شده چه فکری برای معیشت کردی؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
2
9
همه دوستان گفتند مدیر کل خوبی بوده پس چرا عوضش کردند؟
به قول ژورنالیستها فکر کنم قطار تغییرات بالاخره استارت زده و در روزهای آینده فکر کنم هر روز خبر تغییرات بشنویم
دامپزشک
|
United States of America
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
18
چرا تسری نسبت به پارسال کمتر شده ؟ محرومیت از مطب حق سختی کار و یک ویک رو لطفا پیگیری کنید خیلی بده یه دکتر دامپزشک دولتی ۷ تومن بگیره بدون تسری بعد بره از حقوق کی دفاع کنه آخه این تو خودش مونده و مرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
1
15
کاری که نتیجه زحمت تیم های قبلی است رو به نام خودتون نزنید شما واضح بگید دستاورد خودتون چیه.انصافا خبرای خوبی در اردوگاه تیم حاضر به گوش نمیرسه.منتظر اقدامات جهادی اتان هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
5
آقای حسینی عزیز ، آیا خبر دارید که شرکت بیمه معلم از فروردین تاکنون هیچ ریالی از خسارات کارمندان را پرداخت نکرده است. آنچه مربوط به خود بنده است حدود ۶ ملیون تومان خسارت دریافت نشده دارم.
گناه ما چیست که چند سال پول بیمه دادیم و حالا که خسارت وازد شده شرکت بیمه به علت اختلاف مالی با سازمان خسارت من را نمیدهد. باید از کی شکایت کنیم از شما یا از شرکت.
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
همکار عزیز
بیمه معلم یک بیمه ضعیف بود که از همان ابتدا نباید با سازمان قرار داد می بست خود فرهنگیان هم دل خوشی از آن ندارند . اشتباه یا ........... بود که رخ داد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
3
............. ضعیف یا قوی به من چه مربوطه ، کی پول ما راکسر کرده داده به بیمه او مسئوله. باید از پولی که به بیمه معلم نداده برداره بده به افراد خسارت دیده.
مستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
2
15
تسری نصفه و نیمه ایی که در حال حاضر دریافت میکنیم حاصل زحمات گروه مجازی همکاران بود و سازمان در دولت قبلی با حالت آچمز وارد گود شد و در نهایت تسری برقرار شد.
دوستان سازمانی در واقع سر سفره زحمت گروه مجازی نشسته و تمام زحمات اونها رو به نام خودشون مصادره میکنن. شما اگه جهادی هستید و دلتون میخواد کاری کنید همترازی هیات علمی رو پیگیری کنید تا مجدداً بشه که حق مسلم تعداد زیادی از همکاران بود و به مدت چند سال دریافت میکردیم با برقراری خدمات کشوری دود شد رفت هوا و کسی در سازمان وامونده هم نگفت که این آیتم اصلی حقوق چی شد اگه راست میگید این حق مسلم رو بزقرار کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
0
1
مواظب باشید طلب شرکت بیمه معلم را ندید تا طلب بیمه شده های تکمیلی سازمان دامپزشکی را نداده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
حتما. مراقب هستیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
0
3
این گام‌های معیشتی چی بوده که ما بعنوان کارمند دامپزشکی ازش بی خبریم فقط شعار شعار تو خالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
گام هایی بلند بوده و چون گامهای شما کوتاه هست، اندکی طول میکشه تا بهش برسید.
سیاه پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
0
3
دوصد گفته چون نیم کردار نیست!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
0
4
پس کی نوبت مدیر کل دامپزشکی استان ....... می رسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
ان شاءالله آسیاب به نوبت
نظر شما
ادامه