کد خبر: ۶۹۷۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: دومین جلسه کمیته فنی اداره کل دامپزشکی استان با حضوراعضای این کمیته در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در این جلسه «دکتر امیر حسین بهداد» مدیر کل دامپزشکی استان، هفته بزرگداشت روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت و از زحمات مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تشکر کرد.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه تمام پیش بینی های صورت گرفته در خصوص عملیات واکسیناسیون باید محقق شود اظهار داشت: مشکلاتی از قبیل کمبود نیروی انسانی، خودرو و مشکلاتی از این قبیل وجود دارد، اما این مسائل نباید موجب شود تا در تحقق اهداف سازمان دامپزشکی کشور که همانا پیشگیری از بروز بیماری های دام، طیور، آبزیان و بیماری های مشترک بین انسان و دام است، خللی ایجاد شود، روسای ادارات ستادی و ادارات دامپزشکی شهرستان ها می توانند با برنامه ریزی و هماهنگی امسال نیز همانند سال های گذشته تمام پیش بینی های واکسیناسیون را علی رغم موانع و مشکلات محقق نمایند.

در ادامه این جلسه دکتر مهدی حامی، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان، ضمن اعلام این مطلب که با هماهنگی دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی کشور و برای اولین بار در کشور اداره کل دامپزشکی استان اقدام به صدور پروانه حمل دام سبک با وانت خواهد نمود از رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تبریز خواست برای اولین متقاضی پروانه حمل دام زنده با خودرو وانت، پروانه صادر و ضمن هماهنگی با اداره قرنطینه و امنیت زیستی، گواهی بهداشتی ـ قرنطینه­ای حمل داخل استانی دام زنده صادر نماید.

وی تصریح کرد: اهمیت صدور پروانه حمل دام سبک با وانت بدین جهت است که ما شاهد حمل تعداد کمی از دام سبک و سگ نگهبان توسط خودروهای وانت در جاده های استان بودیم، که این تردد ها گاهاً بدون ضابطه و اطلاع دامپزشکی صورت می گرفت و این امر می توانست مخاطرات بهداشتی فراوانی را در پی داشته و موجب گسترش انواع بیماری های دامی و مشترک بین انسان و حیوان در سطح استان گردد.

همچنین در این جلسه از ادارات دامپزشکی شهرستان ها خواسته شد تا اطلاعات به­روز رسانی شده واحدهای صنایع وابسته دامی و مسئولان فنی مربوطه را تکمیل و در اسرع وقت به اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان ارسال نمایند .

در ادامه جلسه، «دکتر ناصر نوروزی»، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان میانه، گزارشی درباره عملکرد اداره دامپزشکی شهرستان میانه ارائه نمود.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
1
1
عالی، بارنامه هم که برای وانت ها لازم نیست . اما مشکل اصلی شناسه یکتای مبدا مقصده.....
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
3
خیلی وقته این کار داره تو استانهای دیگه انجام میشه ،
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
اولین بار در کشور!!! ما که صادر میکردیم
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
اولین باریه که داره اطلاع رسانی میشه خودشو ناراحت نکن @!!
نظر شما
ادامه