کد خبر: ۶۹۴۶۱
تعداد نظرات: ۶۸ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پاسخ به سوال حکیم مهر:
«دکتر سیدمحمد آقامیری» افزود: در زمینه داروهای وارداتی که مشابه آنها در داخل وجود ندارد و باید از محل واردات تامین شود، دولت معافیت مالیات بر ارزش افزوده درنظر گرفته که از امروز در سراسر کشور قابل اجراست ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئيس سازمان دامپزشکی کشور، در پاسخ به سوال حکیم مهر مبنی‌بر برنامه‌های سازمان در راستای اجرای ماده ۱۹ آیین‌نامه نظارت بهداشتی، گفت: «همان‌گونه که می‌دانید بنده زحمات زیادی را برای اجرای ماده ۱۹ کشیدم و کماکان اعتقاد دارم که ماده ۱۹ باید به طور کامل اجرا شود. متاسفانه در حال حاضر یک عدم هماهنگی صنفی در این بخش رخ داده و به همین دلیل، وجه اجرایی آن کمرنگ شده است.»

به گزارش حکیم مهر، «دکتر سید محمد آقامیری» افزود: «برنامه‌های جدیدی برای اجرای ماده ۱۹ داریم و به زودی اتفاقات خوبی در این زمینه می‌افتد. اجرای ماده ۱۹ یکی از اهداف ماست اما در ابتدا قصد داریم که بستر آن را آماده کنیم.»

وی در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگار حکیم مهر مبنی‌بر برنامه‌های سازمان دامپزشکی در راستای بهبود وضعیت معیشتی پرسنل، تصریح کرد: «در این بخش، برنامه‌های زیادی در حوزه مسکن و رفاهیات پرسنل داریم و در این راستا دستوراتی را دادیم و در حال پیگیری کارهایی هستیم. همچنین بحث حقوق، محرومیت از مطب و ضریب یک و یک را پیگیری کردیم و امیدوار هستیم که تسری برای سال جاری هم ادامه پیدا کند.»

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در بخش دیگری از سخنان خود در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: «اصلاح ارز 4200 تومانی، هیچ‌گونه تاثیری در قیمت دارو، واکسن و مواد بیولوژیک صنعت دام، طیور و آبزیان کشور نخواهد داشت. با توجه به سیاست گذاری جدید سازمان دامپزشکی کشور برای دستیابی به هدف دولت از محل حذف ارز ترجیحی تلاش داریم برخی محصولات دارویی نسبت به سنوات گذشته کاهش قیمت نیز داشته باشد.»

وی تصریح کرد: «حذف ارز 4200 تومانی در بحث تامین کالاهایی همچون دارو و واکسن مشکل ساز نیست و به طور کامل بازار تحت کنترل است، بنابراین انتظار می‌رود تولیدکنندگان نگرانی در این خصوص نداشته باشند. اکنون به میزان کافی و حتی بیش از حد نیاز کشور واکسن و دارو تولیدی داریم

معافیت مالیات بر ارزش افزوده برای واردکنندگان داروهای دامپزشکی

رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: «در زمینه داروهای وارداتی که مشابه آنها در داخل وجود ندارد و باید از محل واردات تامین شود، دولت معافیت مالیات برارزش افزوده درنظر گرفته که از امروز در سراسر کشور قابل اجراست

وی این اقدام را حمایت از دامداران و تولید کنندگان دانست و اظهارداشت: «البته این واردکنندگان باید ۳ درصد عوارض گمرکی را پرداخت کنند.»

آقامیری از  تولید کنندگان خواست در صورتی که دارویی کیفیت لازم را ندارد به سازمان دامپزشکی کشور برای بهبود وضعیت اطلاع رسانی شود.

لبنیاتی‌های سنتی اجازه فروش شیرخام را ندارند

آقامیری درباره فعالیت لبنیاتی های سنتی در کشور افزود: «واحدهای لبنیات سنتی  در کشور اجازه فروش شیرخام به مصرف کنندگان را ندارند و تنها می‌توانند فراورده‌های لبنی همچون ماست و دوغ و بستنی به بازار عرضه کنند

به گفته وی، سازمان دامپزشکی کشور تمامی مراحل تولید و عرضه شیرخام را تا واحدهای لبنیات سنتی نظارت دارد و مابقی برعهده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.»

 پاکسازی گوشت مرغ در مراکز عرضه اشکالی ندارد

رییس سازمان دامپزشکی کشور درباره قطعه‌بندی و عرضه گوشت مرغ در صنوف اظهارداشت: «پاکسازی گوشت مرغ در واحدهای صنفی برای مشتری اشکالی ندارد اما به طور ۱۰۰ درصد نگهداری و عرضه مرغ قطعه‌بندی خارج از سیستم بسته‌بندی شرکتی اشکال دارد و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.»

وی با بیان اینکه تامین امنیت بهداشت فراورده‌های خام دامی مردم وظیفه سازمان دامپزشکی کشور است، ادامه داد: «قوانین سازمان دامپزشکی و پایین بودن رقم جرایم برای بازدارندگی با متخلفان کافی نیست که باید برای آن چاره‌ای اندیشید. در عین حال برای کشتارهای غیرمجاز بخشنامه‌ای صادر و ابلاغ شده است که با این موضوع به طور جدی برخورد قضایی می‌شود.»

گزارش دو مورد تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان

آقامیری درباره وضعیت بیماری تب کریمه کنگو در کشور گفت: «در منطقه سیستان و بلوچستان یک تا دو مورد بیماری تب کریمه کنگو گزارش شده اما از رخداد همین نیز باید جلوگیری شود. به همین منظور عملیات سم‌پاشی واحدهای دامی در مناطق جنوبی در حال انجام است.»

وی اضافه کرد: «عامل اصلی بیماری تب کریمه کنگو کنه است که باید از شیوع آنها در واحدهای دامی جلوگیری شود.»

افزایش ۷۶ درصدی بازدید کشتارگاه ها و مراکز عرضه

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اجرای طرح ملی ۶۵ روزه تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: «این طرح برای اولین بار در تاریخ دامپزشکی در کشور اجرا شد، زیرا در سنوات گذشته این طرح از ابتدای نوروز شروع و تا انتهای تعطیلات ادامه داشت اما امسال حدود ۱۴ روز زودتر شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه یافت.»

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در اجرای این طرح کنترل مسائل بهداشتی و بازار از لحاظ میران عرضه و قیمت مرغ در نوروز ۱۴۰۱ بود تا بازار آرامش داشته باشد، افزود: «در نوروز ۱۴۰۰ شاهد کمبود شدید و گرانی مرغ بودیم که منجر به تشکیل صف‌های طولانی شد اما امسال وضعیت بسیار بهتری نسبت به سال گذشته داشتیم زیرا با کارهای صورت گرفته هیچ کمبود و تشکیل صفی را شاهد نبودیم.»

به گفته وی، برای آرامش بازار گوشت مرغ تمامی کشتارگاه‌های کشور از دوم فروردین ماه مجبور به فعالیت شدند، زیرا در سال‌های گذشته از روز ۶ فروردین کشتارگاه ها کار می کردند.

آقامیری اظهارداشت: «طی ۶۰ روز اخیر در مجموع ۶۰۰ هزارتن گوشت مرغ و گوشت قرمز در کشور تولید شد که از این میزان ۴۷۶ هزارتن گوشت مرغ و ۶۶ هزارو ۷۰۰ تن گوشت گاو و گوساله و ۵۵ هزارو ۵۰۰ تن گوشت گوسفندی بوده است که از این میزان ۲ هزارو ۶۰۰ تن گوشت مرغ، ۵۹۰ تن انواع گوشت قرمز در کشتارگاه ها ضبط شده است.»

وی اضافه کرد: «در مراکز عرضه ۲۱۷ تن گوشت قرمز ضبط شد که از این میزان ۱۵۴ تن معدوم و ۶۳ تن برای حرارت وارد صنایع شد و همچنین ۳۲۱ تن گوش مرغ معدوم و ۲۶۹ تن وارد چرخه  صنعت شد.»

به گفته وی، از ۴۵۰ تن آبزیان ۹۰ تن معدوم و ۳۶۰ تن وارد چرخه صنعت شد، تخم مرغ و شیرخام ۷۱ تن ضبط و ۱۹ تن معدوم شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت ۹۵۰ اکیپ دو نفره فعالیت داشتند اضافه کرد: «۲۲۰ تن آلایش دام ضبط  شد که از این میزان ۲۰۰ تن معدوم شده است.»

رییس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه در این ایام حدود ۴۱۶ هزار گزارش بازدید داشته ایم، گفت: «امسال در ماه مبارک رمضان ۷۶ درصد افزایش بازدید از کشتارگاه ها و مراکز عرضه، ۷۵ درصد افزایش ارجاع پرونده‌های تخلف به مراجع قضایی، ۳۹ درصد افزایش ضبط و معدوم سازی فراورده های آلوده را داشتیم که این اقدام در بازار اثر مثبتی داشته است.»

برنامه واردات گوشت قرمز از ونزوئلا و نیکاراگوئه

آقامیری از واردات گوشت قرمز از کشورهایی غیر از برزیل خبرداد و افزود: «سازمان دامپزشکی کشور برای تنوع‌بخشی واردات، حذف انحصار یک کشور و ایجاد رقابت سیاست واردات گوشت قرمز از ونزوئلا و نیکاراگوئه را با پروتکل های (ihr) و ممیزی کشتارگاه ها در دستور کار دارد تا واردات ایران تنها از کشور برزیل انجام نشود.»

وی نیاز سالانه کشور به گوشت قرمز را بین ۹۰۰ تا ۹۵۰ هزار تن عنوان کرد و گفت: «اکنون حدود ۸۰۰ تا ۸۵۰ هزار تن گوشت در داخل کشور تولید و نزدیک ۱۰۰ هزار تن آن از محل واردات تامین می‌شود که طبق آمار سال گذشته  حدود ۳۷ هزارتن گوشت قرمز از برزیل وارد کشور شده است.»

رئیس سازمان دامپزشکی کشور میزان تولید گوشت مرغ  کشور را بین ۲.۵ تا ۲.۷ میلیون تن در سال دانست و افزود: «متوسط سرانه مصرف گوشت مرغ در کشور ما بین ۲۹ تا ۳۱ کیلوگرم است.»



 
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
13
11
انشااله که دیدگاه تمام اداره کل ها نسبت به نیروهای طرحی که کمترین حق و حقوق رومیگیرن و بیتشرین تلاش رومیکنن ،عوض بشه
به امید روزی که به همه نیروهاارزش بدیم
پاسخ ها
ناآشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
برادر من نوشدارو بعد مرگ سهراب....الان که تورم تمامی این افزایش نیافته ها رو بلعیده....چی میگین به زودی به زودی.....دیگه نون خالی هم نمیتونیم ببریم سر سفره.....واقعا خداقوت دارین
طرح مازندرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
حق گرفتنیه.وصعیت ما هم در مازندران بد بود .................. خدا رو شکر پیگیری کردیم ، مدیرکل جدید هم لطف کرد وضعیت حقوقی بهتر شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
مدیرکل جدید چکار کرد؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
4
46
جناب دکتر آقامیری مطمئن باشید در صورت عدم تداوم پرداختی حق تسری همکاران شما هیچ انگیزه ای برای کار کردن نخواهند داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
دقیقا ،خیلی از ادارات و ارگانهای دولتی دارن بدون هیچ‌ تسری از مابیشتر میگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
17
12
سلام
تبدیل وضعیت نیروهای طرحی ایثارگر رو پیگیر بشین
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
بنده بعنوان فرزند شهید مخالف اینگونه تبدیل وضعیت ها هستم . یکم عاقلانه رفتار کنیم جای دوری نمی رود . اینگونه برنامه ها آبروی قشر ایثارگر رو در معرض خطر قرار داده مردم رو نسبت به جامعه ایثارگری بدبین کرده بخدا اشتباهه محضه یعنی چی طرف خواهر برادر شهیده باید تبدیل وضعیت بشه ، فرزند جانباز ۵۴ صدم درصده تبدیل وضعیت بشه، فرزند رزمنده چند روزه پشت جبهه هست تبدیل وضعیت بشه. خدا شاهده عده ای مدرک درست می کنند خود را ایثارگر جا میزنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
2
26
عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر آقامیری ریاست محترم سازمان و معاونین محترم
جناب دکتر اگه این مواردی که گفته شد در راه بهبود معیشت پرسنل زحمت کش بخصوص درج تسری در احکام قطعا خیر دنیا و آخرت رو به همراه خود دارید و از خداوند منان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را خواهان و خواستاریم.
با تشکر از طرف پرسنل سازمان دامپزشکی کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
درح تسری چون به ضرر خیلیاست مد نظر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
لطفا فعلا در مورد دستورات حوزه مسکن و رفاهیات دست نگه دارید! تسری بر زمین مانده از ده سال پیش تاکنون را پیگیری کنید. وگرنه با وعده وعیدها هیچ تنوری گرم نمی شه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
2
26
فقط یه نگاه به یکی از ادارات کل خودتون بندازین ببینین چطور طرف خودش فیکس اضافه کار برمیداره به مابقی پرسنل یه تیکه نانی با منت میده و صدها مثال مثل این...جلوی اینو بگیرین ..........
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
دقیقا حضوری هم ندارن رییس شبکه که با من میاد اداره و میره از پشت میزم تکون نمیخوره بامنی که چند تا کار باید انجام بدم و کار صحرایی هم‌انجام میدم چرا باید خیلی از من بیشتر دریافتی داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
دوست عزیز کارکردن فقط با زور و بازو نیست همون رئیس اداره کلی مسئولیت داره و کلی انرژی باید بذاره تا هماهنگی بین همکاران ایجاد کنه همین خود شما رو اگه بزارن رئیس شاید نیم ساعت هم نتونی اداره رو کنترل کنی، یک رئیس کل روز فکرش درگیره اما یک کاردان یا کارشناس این درگیری ذهنی رو نداره
ناشناس
| Australia |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
کارشناس من هم تقریبا همین نظر رو داشت الان شده رئیس شبکه هر هفته برا زنگ میزنه از اینکه رئیس شده اظهار پشیمانی میکنه ومیگه ایکاش به همون مطب نیمه وقت خودم چسبیده بودم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
دوست عزیز زپر و بازو بنده خودم ده سال رییس بودم خدا رو شکر کارمند نمونه و رییس نمونه هم بودم کسی نگفتدبهدزپر و بازو هیت مطمین باش کارشناس بیشتر از شما فکر میکنه و قدرت تحلیل داره،خصوصا که اکثر روسا متاسفانه از کسان هستند که فقط زور و بازوون رو استفاده میکردن و از کسانی نیستن که قدرت تحلیل دارن
فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
17
9
سلام
دکتر آقامیری خیلی وقت بود خبر خوش در مورد رفاهیات نبود تشکر میکنیم بابت زحمات شما و تیم همراهتان.
سربلند و مانا باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
خبر خوش کجا بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
8
7
سلام وخداقوت ریس سازمان عزیز
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
8
8
با سلام اقای ریسس سلام ای کاش به جای بخش خصوصی به بخش دولتی هم میرسیدید حقوقی ی مسول فنی بیرون چنده ؟همکاراتون که جدیدا شما نیز جز ما شدید چند میگیرند؟؟.....اینها دردهه...ببین وصع استان ها چطوره...وضع استانهای قم ،آدربایجان غربی ،اراک، قزوین.. چطوره بیاید وصع ماموریت ها . ورفاهی ...ببینید ..نه اینکه فصای ایحاد شده فصای خوبی نیست جناب ریس..با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
نظام دامپزشکی برای چی گذاشتن
مجید
|
Germany
|
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
4
19
.............. ۹۹ درصد پرسنل مشمول دریافت یارانه معیشتی ۳۰۰ هزار تومنی نشده اند، ولی باید قیمت های چند برابری کالاها رو برای تأمین مایحتاج خانواده بپردازند،...............
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
2
32
اینکه گفتن امیدوارم تسری برای سال جاری هم ادامه پیدا کند کمی آدم رو ناامید میکنه
همیشه باید ترس از حذف تسری داشته باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
5
23
در صورت عدم اعزام دامپزشک جهت نظارت بهداشتی بر کشتار دام در کشور مبدا ، گوشتهای وارداتی بهداشتی نبوده و مسولیت مشکلات احتمالی ایجاد شده بر عهده سازمان دامپزشکی است
بیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
2
23
لطفا درباره حق تسری که قرار بود امسال وارد حکم می شود توضیح دهید . تسری چه تغییری می کند.
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
تسری به هیچ وجه در احکام وارد نخواهد شد . چون وجهات قانونی ندارد مگر اینکه قانون خدمات کشوری اصلاح بشه و در متن قانون بیاید تا بشه در حکم کارگزینی لحاظ کرد .
دوستان از کاری که امکان به نتیجه رسیدنش صفر هست و از اختیار ریاست محترم سازمان خارج هست لطفا توقع بیجا نداشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
1
16
با سلام ،باتوجه به استقرارگروه جدید درمدت 6 ماه لطف نمایند درخصوص پیگیری تسری ،محرومیت از مطب و..... به صورت شفاف اطلاع رسانی کنند.واقعا با توجه به گرانی اخیر وتورم بالادر حال حاضرمجموعه دامپزشکی درخش دولتی زیرخط فقرهستند وهمگی شرمنده خانواده خودشان هستند.اگرچنانچه توانایی دریافت این حق مسلم دامپزشکی راندارند بگذارید تمامی همکاران بدون هیچ گونه محدودیتی درقالب بخش خصوص وفراهم نمودن امکان مسئول فنی وبهداشتی واحدهای دامی وطیور کارنمایند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
2
11
با سلام با گذشت نزدیک به ۳ماه از سال ۱۴۰۱هنوز مسیولین فنی بهداشتی بلا تکلیف هستن آیا رواست که با این گرونی ها این عزیزان در بخش خصوصی که ابزار نظارت شما به شمار میان حقشون توسط کارفرماها ضایع بشه. بترسید از آه مظلوم که دامنگیره.هرجور نامه ای دادین در حمایت از کارفرما مسوول فنی بهداشتی رو خلع سلاح کردین.نامه دادین انتخاب مسوول فنی با کارفرما و نامه های دیگه.قانون مصوب هیئت وزیران رو در اعمال ضرایب نادیده گرفتین.مفاد ماده ۱۹که صراحتا مجری ماده ۱۹رو رییس و مدیر کل ادارات تعیین کرده علنا از زیر بار مسیولیت شانه خالی میکنن و شما شاهد هستین.این به این زودی که فرا میرسه !!که ماده ۱۹اصلاح بشه.
همکار
|
Germany
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
2
12
امید یعنی چی؟
مگه قرار ادامه پیدا نکنه تسری؟
فک کن با این وضع تسری هم قطع بشه
همگی به اتفاق باید دسته جمعی بمیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
0
13
عرض سلام خدمت همه همکاران محترم سازمان دامپزشکی کشور
اگر تسری در احکام درج نشود بی شک آب در هاون کوبیدن است.با این تورم فقط خدا به دادمون برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
1
13
سلام آقای دکتر...همه ما نگرانیم...از توان برقراری معیشت زندگی خود و استمرار آن بااینهمه گرانی و مافیا بازی ..ازنان بگیرید تا اجاره مسکن...فقط استمرار پرداخت حق تسری را دراولویت قرار دهید...ممنون شماییم.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
5
6
سلام جناب آقای دکتر آقا میری عزیز لطفا و خواهشن فکری به حال نیروهای طرحی زحمت کش در این سازمان بکنید .سخت ترین کار دامپزشکی واکسیناسیون دام هست که این نیروها در سرما و گرما انجام میدن ‌خدا رو خوش نمیاد بعد از سه سال دست خالی از سازمان برن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
وضعیت طرح را میدانستید.میخواستی پایان طرح بگیری بری دنبال نون حلال. به زور استخدام بشی؟ مملکت قانون دارد‌
محمد آذرتاش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
4
14
خبر خوش فقط میتونه تغییر مدیران کل استانها و معاونینشون باشه تصدی پستهای مدیریتی هم انگار نظام سلطنتی شده اصلا مهم نیست یارو توانایی داره ، کارآمد هست یا نه ، توانمنده یا نه . فقط عین قیر و زیپ بهم چسبیدن
دکتر
|
United States of America
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
3
16
*حقوق، محرومیت از مطب و ضریب یک و یک را پیگیری کردیم و امیدوار هستیم که تسری برای سال جاری هم ادامه پیدا کند.*

حقوق که احکام جدید نزدن!
محرومیت از مطب که سالهاست نمیدن!
تسری که در حکم درج نشده!
زمین، خانه، مسکن و.... که هیچی، تهش مستاجر
با حداقل حقوق و متاسفانه ازار های مدیران کل
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
4
9
آقای دکتر بخدا فکری به حال ماده 19بکنید . تنها امید ما شما هستید . وضعیت دریافتی ها بسیار بد و با تاخیر چندین ماهه است . نظام و اداره کل هم نمیتونن کاری بکنن . ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
3
9
سلام علیکم
ابقا و یاجابجایی مدیران کل استانها ، تنها و تنها تقاصای ما می باشد. والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
4
14
سلام، جناب آقای دکتر، تا چه زمانی قصد دارید مدیران کل به جا مانده باتفکرات غیر همسو که بعضا ارتباط بسیار نزدیکی با مدیران ارشد برکنار شده دولت قبل دارند و اکنون رنگ عوض کرده تا بمانند را نگه داشته اید .....................
پاسخ ها
حقگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
تا زمانی که بنده و جنابعالی که فکر میکردیم اصولگرا بودن خوب است توبه کنیم،اشتباه تاخیر در کنار گذاشتن مدیران دولت قبل،غیر قابل بخشش است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
دقیقا.برخی افراد ریش میذارند خودشان را اصولگرا جلوه بدهند در حالیکه حامیانشان ۷ ،۸ سال در دولت روحانی مدیر بودند و مسبب وضعیت فعلی اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
1
14
با سلام و عرض تشکر از جناب دکتر آقامیری و سایت حکیم مهر، به خدا داریم له می شیم از فشار اقتصادی. لطفا فکر عاجلی برای سطح زندگی کارکنان دامپزشکی بکنید.
همکار بخش خصوصی
|
United States of America
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
22
11
یه سری از دوستان میگن حق محرومیت از مطب
اقاییون شما اگه تو بخش خصوصی توان کار داشتید که نمیرفتید تو بخش دولتی که حالا حق محرومیت از مطب رو هم استدعا دارید...
پشت میزاتون نشستید هیچ‌کاری نمیکنید زیاد هم میخواهید...
هم خر رو میخواید هم خرما
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
با سلام همکار محترم...مطمن اید شما دلتون میخواست بباید بخش دولتی ولی استعدادش نداشتید؟؟؟.
تازه کی گفته بخش خصوصی خیلی بلده..نه اقا ۹۰درصد بخش خصوصی تونایی لازم در کار ندارند..و تازه ما خودمون هم بخش خصوصی کارکردیم هم دولتی...همه با هم دوستیم پس لطفا توهین ممنوع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
این از اون دامپزشکهایی هست که خودش و کشت بیاد بخش دولتی سواد کافی برای قبول شدن در آزمون رو نداشت اگر ناراحتی حق محرومیت از مطب ندن بجاش مجوز مطب بدن بیایم کار کنیم اونوقت ببین میتونی کار کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
شما از ترس نمیزارید ما مطب پاره وقت بزنیم نسختون و تخیصاتون‌میاد اداره لازم‌به تو ضیح نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
شما خودت زیر نظر اداره دامپزشکی کار میکنی . این ما هستیم که به شما کار یاد میدیم . ما هر وقت بخوایم میتونیم مطب بزنیم و بهتر از شماها هم کار کنیم ولی شما هیچ وقت نمیتونی استخدام بشی . قبولی از استخدامی لیاقت میخواد اگه نداریش مشکل خودته
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
لطفا بس کنید!

کسانی که حرمت همکار خودشون در بخش دولتی یا خصوصی را حفظ نکنند، قطعا از قشر دامپزشکی نیستند...
همه در جایگاه خودشون محترم و با ارزش هستند ...

کسانی اینجا میخوان اختلاف بیندازند

حکیم مهر هم که گاهی کوچکترین نقدها را سانسور میکنه، راحت همه این مشاجرات را نشر میده!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
دوست عزیز شما خودتان را ناراحت نکنید ادعایی که این آقایون دولتی تو کار دارن به اصطلاح ...................، گفتم اصطلاح یه وقت گیر ندید که فلان و فلان،دوست عزیز این آقایون با پول باباجونشون رفتن دانشگاه آزاد یه ده کوره ایی،مثلا رفتن مدرک گرفتن حالا با پارتی اون باباجونش یا فامیل بازی مثلا پسر استانداری،خواهر زاده فلان امام جمعه ای،یا سفارش گردن کلفت دیگه ای جای یه نفر مستحق به کار رو تو اداره گرفته ادعاشون هم میشه شما نگران نباشید تا وقتی خودی و غیر خودی تو این مملکت باشه پاشنه در به این لولا میچرخه، دیدیم که میگیم،دانشگاه آزادی و علم؟!!!!!!منکه ندیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
13
عدم کمبود مرغ در سال جاری هیییییچ ربطی به طرح تشدید نداشت . .............‌‌ . این طرح فقط تعطیلات کارمندان رو ضایع کرد ................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
19
7
آخه هی میگند محرومیت از مطب ، محرومیت از مطب ، خوب آقا چرا نرفتید بخش خصوصی کارکنید که از مطب برخوردار باشید ، اینهمه سایر رده های دامپزشکی دارند زحمت میکشند ، اونها چیکارکنند ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
مجوز مطب را مدیران کل بصورت گزینشی و به افراد خاصی میدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
همین حرفها رو میزنید و برای جایگاه دیگران ارزشی قائل نیستید که بعد از این همه سال هنوز جایگاهی ندارید و بهتون میگن سایر رده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
دوست عزیز ما هم زحمت کشیدیم و درس خوندیم و دکتر شدیم.عزیز من آگه پارتی نداشتیم مثل شما پشت میز اداره دامپزشکی بشینیم مشکل ما نیست.دوست من ما بارها از شما پشت میز نشینها بی احترامی دیدیم و هیچی نگفتیم.جایگاه ما هیچ، شما خودت چه جایگاهی داری که شایسته تحصیلات و معلومات ما و خودت باشه؟
-
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
5
10
گوشت از نیکاراگوئه و ونزوئلا!؟

قطعا سطح بهداشتی این کشورها از برزیل خیلی پایین تر هست.

به همین دلیل ضرورت داره که حتما ناظران دامپزشکی دولتی ایران در کشتارگاه ها و شرکت های مبدا تولید حضور داشته باشند تا بطور مستقیم بر کیفیت بهداشتی نظارت کنند.

در غیر اینصورت قطعا خیلی تخلفات صورت خواهد گرفت و کسی به پروتکل روی کاغذ اهمیتی نخواهد داد.

اعزام ها اگه صورت نگیره قطعا آسیب جدی به بهداشت غذا و سلامت مردم مصرف کننده وارد خواهد آمد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
به به ۵ نفر هم از طرف شرکت های وارد کننده منفی زدن!
خب دوس ندارن دکتر بره نظارت کنه رو کارشون!!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
13
سلام دوستان
سلامتی قرین ایامتان
سازمانهای انتقال خون و پزشکی قانونی این را در حکم دارند و هر ماه کامل پرداخت می کنند
دوستان متولی در سازمان ببینند اینها چه کرده اند ؟
10 سال از قانون مصوب مجلس گذشته هر روز یه مسخره بازی داریم !!!!!
روسای ادوار بعد از دکتر دستور نام خود را و عملکرد خود را با ایشان مقایسه کنند .
خدا نور به قبر پدر و مادر ایشان بباره و هر جا هستند سلامت باشند .
تفکر سازمانی داشتند و برای مجموعه در تمام ابعاد کار کردند .
این دوستان می آیند و می روند و خود را امانت دار اینهمه پرسنل وبا ین نوع اشتغال و آسیب نمی بینند .
مشاغل سخت و زیان آور ؟
ضریب رسته های بهداشت و درمان ؟ علی رغم دارا بودن حکم آن
فوق العاده خاص و ...
دستور جدید ؟
از عمل دکتر دستور فقط یک کلمه را دارد .
نمیبینید همکاران فریاد می زنند مسئولین ستادی و استانها پیمانه خود را پر می کنند و فارغ از درد همکاران هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
7
12
با سلام خدمت دکتر آقامیری.لطفا در مورد عدم اعزام دامپزشکان به خارج جهت بازرسی کشتار هم توضیح بدهید .ناظر شرعی که جای دامپزشک نمیتونه نظر بده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
13
6
تسری،تسری،همش تسری،برادر من برو خدا رو شکر کن ماهیانه یه چیزی میاد تو جیبت که شرمنده زن و بچه ات نشی،کلینیسین بیچاره را دریاب، دامی نمونده واسه کار،ماه به ماه هم کیس نیست بقیه هم اگر باشه دست برادران غیر مرتبط با دامپزشکی است که دست ما رو از هرچی مورد کوتاه کردند، بعد از بیست و پنج سال دوندگی، آخر و عاقبت ما این شد که بشینیم خونه و با سفره خالی شرمنده زن و بچه مون باشیم ..........
علیرضا قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
2
3
سلام و وقت بخیر
میگم وضعیت نیروهای طرحی دامپزشکی بعد از سه سال چی میشه امیدی بهش هست به خدا سخت ترین کار تو اداره دامپزشکی مربوط به بخش مبارزه و واکسیناسیون هستش لطفاً به فکر تبدیل وضعیت نیروهای طرحی هم باشید.باتشکر
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
1
7
بعضی همکارا به شوخی یا جدی میگن اگر تسری ندن واکسنها را یکی در میان میزنیم توپشم گوسفند ها که قابل ردیابی هم نباشه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
9
6
ماده ۱۹ دامپزشکی فقط ی هزینه بیخود رو به دامدار تحمیل می‌کند یعنی اشتغال آفرینی با جیب دامدار ما دامداران هیچکدام راضی به اجرای مبحث ۱۹ نیستیم
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
6
چرا دولت مردان ما همش دستور می دهند ولی کسی اجرا نمی کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
9
.......... امیدوارم که تسری بدن یعنی چه. من فقط ماهی دو میلیون اجاره خانه با دوتا بجه مدرسه ای با تسری که میدین نمیرسونم تازه میگین امیدوارم.
دکتر داور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
7
دکتر پروژه سوهانک بعد از 14 سال وعده های امروز و فردای هیت مدیره جهت تحویل بالاخره تعطیل شد و زندگی 260 دامپزشک که فرش و طلا شون فروخته بودن رفت رو هوا .................... تو رو خدا به داد اعضای پروژه سوهانک برسین
پاسخ ها
عاطفه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
حکیم مهر میشه گزارش بگیرین از پروژه سوهانک شده تراژدی وحشتناک اعضا خدایا خودت به دادمون برس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
2
1
سلام آقای دکتر آقامیری وقت شما بخیر لطفاً از اداره کل دامپزشکی ........... بازدید کنید و به مشکلات پرسنل رسیدگی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
1
اقای دکتر نامه ای به استانها فرستادید مبنی بر الزام به پرداخت بیمه سربازی و ....... نوشته آید همکاران که از مزایا ایثارگری سربازی استفاده کرده اند باید بیمه اش رابدهند اولا کسی که رفته دوسال خدمت رایگان کرده ویک عده آقازاده نرفته اند چه منتی دارید ثانیا از زمان ناصر الین شاه کسی دیده نشده حمالی کنه وچیزی هم از جیب بده ثالثا درزمان سربازی بیمه از سرباز کسر شده سابقه خدمت محسوب بشه یا نه پس برای صدام که خدمت نکرده برای همین نظالم خدمت کرده رابعا بنده حساب کردم ماهی یک ونیم میلیون تومان تا یک سال باید بدهم که دوسال سابقه ام اضافه شود که چه از کجا یاورم این شد حمایت شما از کارمندان واحد حقوقی شما ........... دولت همه را بیمه رایگان سلامت می کند آنوقت من باید علاوه بربیمه پول اضافی هم بدهم ..........
امیر علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
0
7
با سلام،
از اظهار توجه حضرتعالی به وضعیت معیشت همکاران دامپزشکی بسیار ممنون و سپاسگزاریم ولی خاطر مبارک حضرتعالی را به یک نکته توجه می‌دهم و آن این است که: اگر قرار بود با دستور دادن مشکل معیشت و مسکن مردم حل شود،‌تا قبل از نوروز، فقر ریشه‌کن شده بود!
مجموعه دامپزشکی نه تشکیلات مشخصی برای اینکار دارد و نه زمین مفت! لطف بفرمایید و برنامه‌هایتان را در این خصوص تشریح فرمایید تا مطمئن شویم قرار است اتفاق جدی و فراتر از دستور دادن در این مجموعه بیافتد.
نظر شما
ادامه