کد خبر: ۶۹۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
معاون قبلی تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی اکنون به اتاق معاونت بهداشت و پیشگیری این سازمان رفته و حکم انتصاب خود در این معاونت را از دست رئیس سازمان دامپزشکی دریافت کرده است / دکتر سید محمود حاج اکبری هم به مدیرکلی دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری آن سازمان منصوب شده است...

حکیم مهر - در آستانه 14 مهر (روز ملی دامپزشکی)، 2 معاون و 1 مدیرکل جدید در سازمان دامپزشکی کشور منصوب شدند.

در حالی که سازمان دامپزشکی چند ماهی معاون بهداشت و پیشگیری نداشت، سرانجام رئیس این سازمان تصمیم گرفت میز معاونت دکتر محسن مشکوة را تعویض کند.

 

انتصاب دکتر مشکوة به عنوان معاون بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی

 

معاون قبلی تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی اکنون به اتاق معاونت بهداشت و پیشگیری این سازمان رفته و حکم انتصاب خود در این معاونت را از دست رئیس سازمان دامپزشکی دریافت کرده است.

از سویی دیگر دکتر امیرابراهیم مقصودی فر که پیش از مدیرکلی دامپزشکی استان کرمانشاه را تجربه کرده و خرداد ماه سالجاری هم بعنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آن استان منصوب شده بود بجای دکتر مشکوة به معاونت تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی منصوب شد.

 

انتصاب دکتر مقصودی فر به عنوان معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی

 

دکتر سید محمود حاج اکبری نیز با حکم دکتر دستور به مدیرکلی دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری آن سازمان منصوب شده است.

 

راست به چپ : دکتر سبحانی - آتش‎بار - دکتر حاج اکبری

 

در بخشی از حکم انتصاب دکتر حاج اکبری که به امضاء رئیس سازمان دامپزشکی رسیده آمده است :

" با توجه به تاکید دولت محترم در خصوص ایجاد واحدهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلیه دستگاههای اجرایی و اهمیت موضوع در راستای توسعه خدمات الکترونیکی، استقرار نظام‌های نوین مدیریت و فرهنگ‌سازی برای تحول اداری، مهندسی مجدد ماموریت‌ها و وظایف سازمانی و اصلاح تشکیلاتی و همچنین برنامه‌ریزی و سازماندهی اطلاعات، امید است با توکل به خداوند منان و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج)، با بهره‌گیری از تجربه و تخصص کارشناسان و با برنامه‌ریزی صحیح وظایف محوله در پیشبرد اهداف عالیه سازمان و دولت خدمتگزار موفق و موید باشید."

حکیم مهر به نوبه خود ضمن تبریک فرارسیدن روز دامپزشکی، برای معاونین و مدیرکل جدید سازمان دامپزشکی توفیق خدمت به اعضاء محترم و ارجمند جامعه دامپزشکی کشورمان آرزومند است.

 

خبر مرتبط :

برچسب ها: مشکوة، دامپزشکی،
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
0
0
با سلام
خدمت همکار بسیار ارجمند جناب دکتر مشکوه که به حق از ذخایر و بزرگان سازمان دامپزشکی هستند تبریک عرض می کنم و برایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت دارم. ضمنا برای ایشان و برای سازمان، با توجه به تخصصشان که بهداشت مواد غذایی است، بهترین سمت قطعا معاونت بهداشت و پیشگیری است.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
0
0
بايد به حال سازمان ............ تاسف خورد.
صادقی
|
-
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
0
0
با احترام
موفقیت روز افزون شما را از ایزد یکتا خواستارم.
نظر شما
ادامه