کد خبر: ۶۸۸۹۴

حکیم مهر: «دکتر محمد مهدی بانشی» معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و رئیس مرکز بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دامپزشکی استان از مدیرکل و معاونین این اداره کل تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز دوشنبه 23 اسفندماه 1400، دکتر محمدمهدی بانشی، معاون اموربهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و رئیس مرکز بهداشت استان با حضور در اداره کل دامپزشکی استان، ضمن عیادت از مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد، با اهداء لوحی از وی و معاونین سلامت و توسعه مدیریت و منابع این اداره کل در راستای برنامه های پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19 و همچنین همکاری های بین بخشی تجلیل نمود.

وی گفت: در سال جاری علی رغم وجود شیوع چندین باره بیماری کرونا و فشارهای جسمی و روحی وارد شده به کادر درمان، خوشبختانه بودند ادارات و دستگاه های اجرایی که با تعامل، همکاری، حس انسان دوستی این بار سنگین را بر ما آسان نمودند که مجموعه خدوم دامپزشکی الحق و الانصاف در این پیکار، سنگ تمام گذاشتند .

دکتر بانشی گفت: بدون شک ارتباط صحیح و موثر بین بخشی و وفاق و همدلی از اجزاء و بخش های مختلف موجب پیشبرد بهتر و سریع برنامه های سلامت در استان و خدمت هرچه بهتر به مردم عزیز استان خواهد شد.

«دکتر عبداله بهمنش»، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان به ویژه در شرایط کرونایی ، به تشریح وظایف و مسئولیت های حوزه دامپزشکی پرداخت و سازمان دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی را دو بال در حوزه سلامت معرفی نمود که وظایف و ماموریت های هر دو به نوعی مکمل سلامت عمومی جامعه هستند.

وی از آمادگی اداره کل دامپزشکی استان و ادارات تابعه شهرستانی در برنامه بهداشتی از جمله اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان با مجموعه خدوم علوم پزشکی و همچنین گشت های مشترک طرح ارتقاء امنیت اقتصادی در استان خبر داد و گفت: کما فی السابق دامپزشکی بعنوان یکی از ارکان سلامت در کنار دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.
 
نظر شما
ادامه