کد خبر: ۶۷۷۱۹

حکیم مهر: مقدار 1150 کیلو گرم ماهی کوسه (حرام) از فروشگاههای مواد پروتئینی و یک منزل مسکونی کشف و به دستور دادستان شهرستان معدوم گردید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور، «دکتر علی سلیمانی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور با بیان اینکه فروش و مصرف ماهی کوسه به دستور مراجع تقلید حرام می باشد گفت: متعاقب بازدیدهای اکیپ های واحد نظارت این شبکه از فروشگاهها و سردخانه های مواد پروتئینی سطح شهرستان و کشف مقادیری ماهی کوسه که به عنوان جعلی غاز ماهی یا به جای ماهی شیر فروخته می شد، نماینده ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان با حضور در شهرستان و بازدید از برخی مراکز عرضه و سردخانه مواد پروتئینی و یک منزل مسکونی مقدار 1150 کیلو گرم از این نوع ماهی کشف و ضبط و به دستور مراجع قضایی معدوم شد.

وی افزود: ماهی کوسه که جزء ماهیان بدون فلس می باشد طبق فتوای مراجع شیعه فروش و مصرف گوشت و فرآورده آن حرام اعلام شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی به شهروندان توصیه نمود هنگام تهیه و خرید ماهی منجمد به نوع بسته بندی و لیبل و مشخصات درج شده روی آن توجه نموده و در صورت هرگونه ابهام با شبکه دامپزشکی تماس حاصل نمایند .

 

نظر شما
ادامه