کد خبر: ۶۷۷۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رییس اداره دامپزشکی شهرستان شاهرود از دیدار مدیر کل دامپزشکی استان سمنان با نماینده مردم شریف شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، «دکتر مجتبی گلی» رییس اداره دامپزشکی شهرستان شاهرود با اعلام این خبر افزود: «دکتر حمیدرضا حسینی» مدیرکل دامپزشکی استان به همراه روسای ادارات دامپزشکی شهرستانهای شاهرود و میامی با «دکتر خانی» نماینده مردم شریف شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی دیدار نمودند.

وی در ادامه گفت: در این دیدار مدیرکل دامپزشکی استان نسبت به طرح مسائل و مشکلات فنی-بهداشتی و معیشتی مجموعه دامپزشکی با ارائه توضیحاتی خواستار توجه بیشتر و توام با ایجاد حساسیت های لازم در سطح مدیریت مجلس شورای اسلامی به منظور توجه ویژه به معیشت کارکنان سازمان دامپزشکی شدند.

در پایان این دیدار دکتر حسینی با اشاره به وسعت زیاد شهرستان شاهرود و میامی و فاصله تقریبی ۱۳۰الی۲۹۰کیلومتری مراکز ارائه خدمات دامپزشکی در نقاط دورافتاده و محروم از مرکز شهرستان، ضمن الزام پشتیبانی و پیگیری جذب نیروهای فنی جایگزین بازنشستگان، از نماینده محترم در سطح مدیریت کلان، خواستار انتقال و پیگیری در سطح مدیران کشوری شدند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
4
0
حالمون به هم خورد انقدر در حال التماس برای پولید . بجای این جلف بازیها سعی کنید انقدر موثر و تاثیر گذار عمل کنید و کار کنید که حرفتون رو بپذیرن . از صبح تا ظهر اب و برق بیت المال رو مصرف میکنید و نتیجش هیچی . کدام بیماری دامی یا طیوری در ۱۰ سال گذشته اعلام ریشه کنی شده و چند بیماری طی همین ۱۰ سال اخیر وارد شده و اندمیک شده ؟!
موسسه رازی و ده ها موسسه موازی با میلیاردها تومان هزینه و هزاران پرسنل کجا دست تولید کشور رو گرفته ؟
اگر سال گذشته و همزمان با نبود واکسن ، وارد کننده ها به داد کشور نمیرسیدند الان هیچ چرنده و پرنده ای در ایران زنده نبود و باید دیگر خواری میکردیم !
مگر قرار نبود رازی و … در چنین روزی دست ملت را بگیرند ؟!
با کدام توجیه مجلس از بیت المال هزینه بیکاری شما رو بپردازه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
جناب متفکر اگر اعاده حق جلف بازیه پس کار کمیته امداد و ثبت احوال و دادگستریو اوقاف و ... چیه؟؟؟الان مثلا کمیته فقر رو ریشه کن کرده و یا اینکه دادگستری جرم رو ریشه کن کرده .یعنی شما کرونا رو ندیدی که وزارت بهداشت با این همه پرسنل و دبدبه و کبکبه نتونست کاریو انجام بده
نظر شما
ادامه