کد خبر: ۶۷۶۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد از بازدید «دکتر علی اکبر متکان» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی، «مهندس محمدرضا اورانی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و «دکتر ناصر مرگان ازغدی» معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی خراسان رضوی از شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، در این بازدید که در مورخه 27 آذر ماه سال جاری و با هدف بررسی ساختمان ها و فضاهای اداری ونحوه ارائه خدمات به بهره برداران بخش کشاورزی و دامپزشکی انجام پذیرفت، «دکتر محمود جوادی نژاد» اظهار داشت: ساختمان ها و فضاهای اداری یکی از شاخصه های کاربردی و تاثیرگذار در خدمت رسانی به شهروندان و ارباب رجوع محترم بوده و قدمت زیاد و یا عدم وجود استاندارد های لازم در این حوزه می تواند انجام وظایف و خدمت رسانی کارکنان را تحت شعاع قرار دهد. 

وی بهره برداری مطلوب از ساختمان‌ها و فضاهای اداری را در کاهش هزینه‌های مجموعه و صرفه جوئی منابع انرژی ضروری دانست و ابراز داشت: علیرغم کمبود وقدیمی بودن فضاهای اداری تلاش شده است خدمت رسانی به شهروندان و مراجعین محترم تسهیل وتسریع گردد.

 در پایان، دکتر ازغدی معاون توسعه مدیریت دامپزشکی استان اطلاعاتی در مورد تعداد پرسنل دامپزشکی استان،پست های سازمانی، فضاهای اداری و مشکلات موجود ارائه نمود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
5
زیارتشون قبول
هرمسئولی میره مشهد و تو مهمانسرا ساکن میشه یه بازدید هم از ادارت میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
آفرین، درست زدی وسط خال!!
نظر شما
ادامه