کد خبر: ۶۶۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

حکیم مهر: به مناسبت هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل، رزمایش مبارزه با بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک  (PPR) به طور همزمان در سراسر استان مازندران برگزار شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی مازندران، در اولین روز گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل ، رزمایش مبارزه با بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک (PPR ) توسط اداره کل دامپزشکی مازندران و شورای نظام دامپزشکی استان و با همکاری اداره کل پدافند غیر عامل استانداری و سازمان جهاد کشاورزی در یکی از واحدهای دامداری صنعتی شهرستان بهشهر برگزار شد.

دکتر بخشی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری ، مهندس شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، دکتر گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی و دکتر دستوریان رئیس شورای نظام دامپزشکی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در این رزمایش شرکت داشتند.

در این رزمایش یک واحد دامداری صنعتی 2هزار راسی گوسفند در شهرستان بهشهر توسط اکیپ های واکنش سریع دامپزشکی بعد از اعلام رمز عملیات "یا محمد رسول الله"  توسط مدیر کل دامپزشکی مازندران به عنوان فرمانده رزمایش، بر علیه بیماری PPR واکسینه و محوطه دامداری نیز سمپاشی گردید.

گفتنی است کلیه ادارات دامپزشکی شهرستانها به صورت وبینار در این رزمایش شرکت داشتند و اکیپ های عملیاتی واکسیناسیون شهرستانها نیز با استقرار در واحدهای دامداری نسبت به واکسیناسیون دامها به طور همزمان اقدام نمودند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
3
اداره کل مازندران چقدر فعال شده به به .تبریک میگم قبلا هیچ خبری نبود
نظر شما
ادامه