کد خبر: ۶۵۹۳۴

حکیم مهر: معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از تشکیل پرونده تخلف ۸ میلیارد و ۱۳۴میلیون ریالی برای یک واحد کشتارگاه طیور در استان خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «عبدالرضا پیروی منش» صبح امروز (۱۵ شهریورماه) در این خصوص، اظهارکرد: یک واحد کشتارگاه طیور درهرمزگان به دلیل عدم ثبت اقدامات کشتارگاه در سامانه جامع تجارت و سامانه پست زمینه عرضه خارج از شبکه مرغ را در بازار فراهم کرده که برای آن پرونده تشکیل شد.

پیروی منش  اضافه کرد: پرونده تخلف این واحد کشتارگاه طیور جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان کرد: با توجه به الزام ثبت نام همه واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ، در سامانه جامع تجارت و همچنین ثبت اطلاعات صدور فاکتورهای فروش مرغ توسط کشتارگاه‌ها در سامانه پست براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور که درراستای این فرایند خروج گوشت مرغ بدون کد رهگیری  از استان جلوگیری می‌شود.

وی افزود: به منظور رصد شفاف و حصول اطمینان از عرضه مرغ به توزیع کنندگان شناسنامه دار در سامانه پست، کشتارگاه‌های استان باید فاکتور فروش تحویل مرغ را که به عاملان حمل یا توزیع کنندگان عمده گوشت مرغ است، در سامانه مذکور بارگذاری کنند که این واحد به همین دلیل مرتکب تخلف شده و پرونده تخلف برای آن واحد تشکیل شد.

 

نظر شما
ادامه