کد خبر: ۶۵۶۸۰

حکیم مهر:‌ مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: یک جوان امروز در منطقه سیاهو شهرستان بندرعباس بر اثر صاعقه جان خود را از دست داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «مهرداد حسن زاده» شامگاه جمعه افزود: همچنین راه ارتباطی یک روستا در این منطقه در پی بارندگی و طغیان رودخانه فصلی مسدود شده است.

وی ادامه داد: یک دستگاه لودر متعلق به افراد محلی با توجه به بعد مسافت و بازگشایی سریع‌تر مسیر بکار گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اضافه کرد: راه های ارتباطی روستاهای هماگ، سغ و دق فینو امروز قطع شده بود که اکنون تنها راه روستای سغ مسدود است و راه سایر روستاها بازگشایی شده است.

وی بیان کرد: رودخانه های منطقه هماگ، بنکلایان، سغ، تلگردو و دق فینو امروز طغیان کرده بودند و ۱۰۰راس دام در روستای سغ تلف شدند.

وی ابراز کرد: آنتن مخابرات در روستاهای سیاهو، تلگردو، سغ، دق فینو و هماگ هم قطع شده بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان عنوان کرد: این بارش‌ها حاصل فعالیت سامانه فصلی است و شرایط نامساعد جوی و دریایی که برای آنها هشدار زرد و نارنجی صادر شده در چند روز آینده ادامه دارد.

وی گفت: مدیریت بحران استانداری هرمزگان با توجه به ادامه دار بودن شرایط از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواسته ادوات راهداری که برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده احتمالی اعزام می‌شوند در محل باقی بمانند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ابراز کرد: بارش‌ها و وزش تند باد لحظه‌ای به این استان خسارت زده که دردناک‌ترین آن‌ها تا کنون از دست رفتن جان سه بانوی بشاگردی و جان جوانی در منطقه سیاهو بوده است.

 

نظر شما
ادامه