کد خبر: ۶۵۴۷

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی یزد و خراسان شمالی

 

توسط یکی از پرسنل اداره کل دامپزشکی استان یزد صورت گرفت: کتابت قرآن کریم به خط نستعلیق


کتابت قرآن کریم طی مدت 7 ماه متوالی توسط مجید عباسی، مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان به پایان رسید. مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی یزد گفت: از مشخصه های این قرآن این است که روی برگه های گلاسه، تذهیب شده و به خط نستعلیق کتابت گردیده است. از نقطه نظر نوشتاری نیز شبیه قرآن عثمان طاها دارای 604 صفحه و در هر صفحه 10 خط نوشته شده و در آخر هر صفحه نیز به آیه ختم می گردد، همچنین کلمات الله نیز به رنگ قرمز ممیز شده است.

مجید عباسی در ادامه افزود: جهت انجام این کار روزانه 3 صفحه و هفته ای 1 جزء مکتوب شده است.
وی در پایان گفت: با توجه به اینکه این قرآن تحویل کتابخانه مرکزی آستان مقدس رضوی گردید. امیدوارم به عنوان باقیات و صالحاتی در کارنامه اعمالم ثبت گردد.

-------------------------------------

 

تجلیل مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی از همکارآزاده فداکار به مناسبت روز بازگشت آزادگان


 در جلسه ای که با حضور دکتر شریفی مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی، دکتر صاحبی معاونت اداری و پشتیبانی در محل سالن اجتماعات شبکه بجنورد برگزار گردید، با اهداء لوح سپاس از رشادتهای آزاده ی فداکار محمد علی قربانی تقدیر به عمل آمد.
این روز که یادآور ایثار و از خودگذشتگی غیور مردانی است که صبر و بردباری را با تأسی از بانوی بزرگ عاشورا حضرت زینب کبری الگوی خویش قرار داده و توانستند با صبر و مقاومت با حفظ دین و اعتقادات چنان طاق عزتی بر فراز کشور اسلامی مان بر افراشته نمایند که ساحت پر افتخار آن همچون نور افشانی روز استقبال تا به ابد پرتو افشانی نماید و بقای جاودان آرمانهای شهدا باشد.


در این مراسم دکتر شریفی مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی ضمن تبریک و تهنیت ایام پر فیض و ملکوتی ماه مبارک رمضان و بهره گیری معنوی از ایام پر فضیلت آن و تبریک این روز خجسته را خدمت همکاران بویژه آزاده فداکار و رشادتهای آزادگان عزیز را در جهت حفظ و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی قابل تحسین دانستند. آزاد مردانی که در طول هشت سال دفاع مقدس در شرایط سخت اسارت توانستند با حفظ ایمان و اعتقادات به اسلام و امام وفادار بودند.


 

نظر شما
ادامه