کد خبر: ۶۴۵۱

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی آذربایجان شرقی

 

رئیس جدید اداره قرنطینه اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی منصوب شد

 

طی حکمی  دکتر بهراد زندیه مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی دکتر محمد موسی پور را به عنوان رئیس جدید اداره قرنطینه منصوب و از تلاشهای میر کریم فتاحی ترکی در طول مدت تصدی این مسئولیت تقدیر نمود.
گفتنی است دکتر موسی پور پیش از این به عنوان کارشناس اداره مبارزه با بیماریهای طیور اداره کل و رئیس شبکه های دامپزشکی تبریز و اهر مشغول به خدمت بوده است.

 

----------------------------

 

اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاد واحد تبریز تفاهنامه همکاری امضا نمودند

 

اکبر خداداد رئیس اداره آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی از امضاء تفاهنامه فی ما بین اداره کل دامپزشکی این استان و دانشگاه آزاد اسلامی تبریز خبر داد.

وی افزود :بر اساس این تفاهنامه اداره آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی به دانشجویان مقاطع مختلف این رشته آموزشهای لازم را ارائه خواهند نمود.
خداداد گفت : این آموزشها در قالب واحد درسی کارآموزی در روستای دانشجویان دامپزشکی خواهد بود که بر این اساس دانشجویان جهت کسب مهارتهای فنی و اجرایی به شبکه های دامپزشکی شهرستانها و مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی استان معرفی می گردند.
وی در پایان اعلام نمود که این تفاهنامه به امضا دکتر بهراد زندیه مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی و دکتر صادق ملکی رئیس دانشگاه آزاد واحد تبریز به مدت دو سال تحصیلی رسیده است و ما در اداره کل دامپزشکی استان تمام توان خود را در راستای آموزش کامل دانشجویان عزیز بکار خواهیم بست.

 

 

 

 

نظر شما
ادامه