کد خبر: ۶۳۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - سایت سازمان نظام دامپزشکی در ردیف اخبار سازمانی دست به انتشار خبری رپرتاژگونه درباره مستند کامران نجف‎زاده زد.

این سایت به بهانه حضور خبرنگار مشهور صدا و سیما در کارگاه آموزش خبرنگاری نظام دامپزشکی، خبری 14 خطی درباره مستند کویر ریگجن که به باورهای بومی مردمان کویر درباره وجود جن‌ها می‌پردازد منتشر کرد.

این در حالی است که عنوان و متن این خبر به هیچ وجه ارتباطی به موضوع فعالیت سازمان نظام دامپزشکی ندارد و اعضاء این سازمان با مشکلات مختلفی از جمله وضعیت اشتغال دست و پنجه نرم می‎کنند.

انتظار آن است که سایت سازمان نظام دامپزشکی بجای انتشار چنین اخباری، نتیجه پیگیری‎های آن سازمان درباره وضعیت مالیات دامپزشکان، امنیت شغلی دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی، سختی کار حرفه دامپزشکی، اصلاح و به‎روزرسانی تعرفه‎ها، گزارش عملکرد دوره سوم شورای مرکزی، گزارشی مستند و آماری از عملکرد صندوق تعاون و رفاه، وضعیت شرکت نظام سبز سلامت ، سرانجام شرکت بین‎المللی نظام سبز صبا و طرح امداد و اورژانس دامپزشکی و غیره را منتشر نماید و در اختیار اعضاء خود قرار دهد.

گفتنی است سایت سازمان نظام دامپزشکی تاکنون تصویری از شرکت‎کنندگان در کارگاه آموزش خبرنگاری خود منتشر ننموده و ترجیح داده تنها تصویر مدرسین را به نمایش بگذارد.

جهت اطلاع بینندگان محترم حکیم مهر متن کامل خبر منتشره در سایت سازمان نظام دامپزشکی بازنشر می‎گردد :

"کامران نجف زاده گفت: مستند کویر ریگجن به باورهای بومی مردمان کویر درباره وجود جن‌ها می‌پردازد و در عین حال نگاهی تاریخی به منطقه اسرار آمیز ریگجن دارد.

به گزارش خبرنگار اداره روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، کامران نجف زاده در دومین روز از کارگاه آموزش خبرنگاری اعضای سازمان نظام دامپزشکی با اشاره به پخش گزارش مستند ریگجن از بخش خبری 20:30 چهارشنبه شب با اشاره به نقل قول‌ها و شایعات گوناگون و بعضا هولناک درباره منطقه‌ای غریب در کویر مرکزی ایران دراستان سمنان گفت: مدت‌ها این موضوع نقل محافل رسانه ای بویژه رسانه‌های مجازی بود که مصمم شدم از آن مستندی تهیه کنم.

خبرنگار نام آشنای صدا وسیما اضافه کرد: بعد از سفر به منطقه و گفتگو با مردم محلی، به این نتیجه رسیدم که باید موضوع از نظر علمی مستد شود که دراین زمینه رئیس محیط زیست سمنان وجود جن در این منطقه را رد و تاکید کرد: این شایعه‌ها دلایل مختلفی از جمله وجود باتلاق‌های بسیار خطرناک منطقه ریگ جن دارد و صدای ناشناخته از کویر خاصیت جغرافیایی منطقه بویژه شنهای روان در سکوت مطلق کویر است و هیچ ربطی به وجود جن ندارد و خود این موضوع جالب هم توانسته است برخی پژوهشگران اروپائی را برای بازدید از منطقه ریگجن ترغیب کند.

یادآور می‌شود ریگجن نام منطقه ای کویری در جنوب سمنان است که محلی‌ها از آن به عنوان برمودای ایران یاد می‌کنند.

 گفتنی است دومین روز از کارگاه چهار روزه آموزش خبرنگاری اعضای سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با کلاس پرسش و پاسخ کامران نجف زاده به پایان رسید."

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
يک شاگرد کلاس
|
-
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
0
0
آخه نجف زاده نياز به رپرتا‍‍ژ سايتي داره که جز شما کسي نگاه نمي کنه؟ چه تيتر ..... و کودکانه اي.از شما بعيد بود.منطقي بود از اين کار استقبال مي کرديد و در کنارش اظهار اميدواري مي کرديد مشکلات سازمان حل بشه.نه اينکه با اين بچه بازي ها کل يک کار فرهنگي را زير سوال ببريد.
موفق باشيد
دامپزشک
|
-
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
0
0
آقای شاگرد کلاس وقتی جایی وارد می شی حفظ حرمت و احترام اونجا از وظائف جنابعالی است دعوت از چهارتا خبرنگار که تا حالا بجز کار سیاسی کاری نکردند ارزش چندانی برای ما نداره .......... بالاخره روزی که فرهنگ توجه به مباحث بنیادی مثل دامپزشکی تو ایران هم بالا رفت انوقت جامعه ...... مجبور میکنه بجای ......... و به حل مشکلات اساسی مردم گردن بگذارید .
راحت باش خبرنگار تا زمانی که ..... بجای کار فنی کار سیاسی میکنه باید هم ............
نظر شما
ادامه