کد خبر: ۶۲۷۲۲

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: دومین مسابقه ملی دامپزشکی در قالب رویداد ایده‌شو و با عنوان «دام‌تاپ۲» برگزار می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «احمد حقانی» با بیان اینکه دومین مسابقه ملی دامپزشکی در قالب رویداد ایده‌شو و با عنوان «دام‌تاپ ۲» برگزار می‌شود، اظهار کرد: تمام دانش‌آموزان و دانشجویان متقاضی و علاقه‌مند تا ۱۵ اسفند سال جاری فرصت دارند ایده‌های خود را با محور تغذیه اقتصادی و بهره‌وری بالا، کسب و کار دیجیتال در دامپزشکی، طب مکمل و درمان‌های بومی در دامپزشکی و مکانیزاسیون هوشمندسازی سیستم‌های پرورش دام و آبزیان ثبت کنند.

وی زمان اختتامیه این مسابقه را ۲۰ اسفند سال جاری اعلام و بیان کرد: به دلیل شرایط به‌وجود آمده ناشی از ویروس کرونا و برای حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسابقه ملی «دام‌تاپ ۲» به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد هدف از برگزاری مسابقه دام‌تاپ ۲ را مشارکت و ترغیب دانشجویان به شناختن زوایای کامل رشته دامپزشکی، تشویق دانش‌آموزان و دانشجویان به ایده‌پردازی و از همه مهم‌تر ایجاد کسب و کار برای دانشجویان در حال تحصیل و به‌ویژه دانشجویان فارغ‌التحصیل عنوان کرد.

دکتری مهندسی مکانیک گرایش طراحی جامدات رضایت خود از برگزاری این مسابقه را رسیدن یک یا دو ایده از بین ایده‌های ارسالی به مرحله و هدف نهایی درنظر گرفته‌شده برای مسابقه و ایجاد کسب و کار برای دانشجویان منتخب اعلام کرد.

حقانی از حمایت‌های «زهرا خلج» رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و محمدحسین مرحمتی‌زاده دکتری تخصصی بهداشت مواد غذایی منشأ دامی و معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون تشکر و قدردانی کرد.

وی سازمان دامپزشکی کشور، سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری و گروه جهادی فانوس استان چهارمحال و بختیاری را از دیگر حامیان برگزاری این مسابقه معرفی کرد.

به گزارش آنا، متقاضیان شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق تارنمای ideashow.chbstp.ir  به ثبت‌نام اقدام و با ورود به صفحه اینستاگرام به  آدرس https://www.instagram.com/vet_azad_shk/ اطلاعات بیشتر را برای شرکت در مسابقه کسب کنند.

در مسابقه ملی دام‌تاپ ۱ که به‌صورت حضوری برگزار شد، از میان  ۴۰ ایده ارسالی، ۱۲ ایده انتخاب شدند.

 

نظر شما
ادامه