کد خبر: ۶۱۶۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

 

در اختتامیه بیست و یکمین هفته پژوهش اصفهان، ۲۰ پژوهشگر و ۳ فناور برتر، ۳ طرح پژوهشی برگزیده و ۳ دانش آموز برتر استان معرفی و از آنها تجلیل به عمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، در آیین اختتامیه بیست و یکمین هفته پژوهش و فناوری استان اصفهان و تقدیر از برگزیدگان پژوهش در استان اصفهان که صبح امروز (سه شنبه- دوم دی ماه) در استانداری اصفهان برگزار شد، وحید غفاری نیا از دانشگاه صنعتی اصفهان، مهدی حبیبی از دانشگاه اصفهان و مهدی ترابیان از شرکت برق منطقه ای استان به عنوان سه فناور برتر شناخته شدند.

«دکتر اردلان مظاهری» از اداره کل دامپزشکی، افشین جهانبازی از شرکت گاز استان، نجمه احمد آبادی فراهانی از اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان پژوهشگران برتر دستگاه های اجرایی معرفی و تجلیل شدند.

همچنین در بخش تجلیل از پژوهشگران برتر استان، در رشته فنی و مهندسی، احمدرضا قاسمی از دانشگاه کاشان، حسین فرزانه فرد از دانشگاه صنعتی اصفهان و داوود طغرایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر به عنوان پژوهشگران برتر انتخاب شدند.

محمدرضا مصدقی از دانشگاه صنعتی اصفهان و محمد گلی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان نیز به عنوان پژوهشگر برتر کشاورزی و دامپروری و همچنین مریم مقیمیان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، رویا کلیشادی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نضال صراف زادگان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان پژوهشگر برتر رشته علوم پزشکی برگزیده و تجلیل شدند.

پژوهشگران برتر هنر و معماری نیز به امید عودباشی از دانشگاه هنر اصفهان و احمد دانایی نیا از دانشگاه کاشان تعلق گرفت و کامران قائدی از دانشگاه اصفهان و محمد سراجی از دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به عنوان پژوهشگران برتر علوم پایه معرفی و تجلیل شدند.

در بخش معرفی پژوهشگران برتر علوم انسانی، محمدعلی نادی و سالار فرامرزی معرفی و تجلیل شدند.

در بخش معرفی ۳ طرح فناورانه برتر امسال نیز پیام سرائیان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با طرح «تحلیل CFD و طراحی سازه، اویونیک و سامانه پیشرانه الکتریکی پرنده عمود پرواز الکتریکی و ساخت نمونه»، مهدی لویی پور از پژوهشکده علوم و تکنولوژی زیردریا دانشگاه صنعتی اصفهان با طرح «طراحی، ساخت و تست یک دستگاه ROV برای آب های عمیق (کاوش ۸) و مهندس حسین مظاهری از شرکت پایا صنعت سما متعلق به شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با طرح «پایلوت پلنت واحد گندله سازی» سه طرح برتر شناخته شدند.

علی مختاری دانش آموز مقطع متوسطه اول نجف آباد، سنا فرح بخش دانش آموز مقطع ابتدایی اردستان و مینا اتابکی دانش آموز مقطع متوسطه دوم شاهین شهر نیز به عنوان سه پژوهشگر برتر دانش آموزی معرفی و تجلیل شدند.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
دقیقا چیکار کردند؟؟؟‌!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
1
احسنت بر دکتر مظاهری عزیز
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
................. .تکلیف ۶۸۸ نفر مسول فنی بهداشتی دامپزشکی اصفهان و ماده ۱۹ چی شد؟؟ تکلیف قرارداد کسانی که فروشگاه .... کار میکنند و کارفرمای آنها آزار میده شان چی شد؟؟ ..........
نظر شما
ادامه