کد خبر: ۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
در این مراسم تعداد قابل توجهی از کارکنان غیردامپزشک سازمان دامپزشکی کشور به همراه خانواده های محترمشان در این همایش حضور یافته اند. این در شرایطی است که مسئولین سازمان نظام دامپزشکی کارتهای دعوت خود را به سازمان دامپزشکی عودت داده و از تعداد کم مدعوین شکایت داشته اند و برخلاف سالهای گذشته در این مراسم شرکت نکرده اند...
حکیم مهر -  با وجود انعکاس گزارش تصویری مراسم روز دامپزشکی در استان اردبیل در سایت نظام دامپزشکی که قابل تقدیر است اما تاکنون گزارش تصویری از مراسم روز دامپزشکی در تهران که توسط سازمان دامپزشکی کشور هدایت شده در سایت این سازمان و سایت ارگانهای دیگر منعکس نشده است.

گفتنی است بنابر اظهارات برخی شرکت کنندگان در مراسم تهران که در مرکز همایشهای برج میلاد منعقد شده بود علیرغم حضور تعداد نسبتاً قابل توجه از افراد اما حضور دامپزشکان در این مراسم کمرنگ و برخی خدمات نظیر پذیرایی با مشکلات مدیریتی مواجه بوده است. این گزارش حاکی از آنست که در این مراسم تعداد قابل توجهی از کارکنان غیردامپزشک سازمان دامپزشکی کشور به همراه خانواده های محترمشان در این همایش حضور یافته اند. این در شرایطی است که مسئولین سازمان نظام دامپزشکی کارتهای دعوت خود را به سازمان دامپزشکی عودت داده و از تعداد کم مدعوین شکایت داشته اند و برخلاف سالهای گذشته در این مراسم شرکت نکرده اند.

شرکت کنندگان در مراسم چهارده مهر امسال تهران رنگ و بوی دولتی این مراسم را غالب می دانستند.

نشریه حکیم مهر آمادگی دارد توضیحات سازمان دامپزشکی را برای تنویر افکار عمومی در این خصوص منتشر نماید.

 

 

گزارش تصویری مراسم روز دامپزشکی در اردبیل

منبع عکس ها : سایت سازمان نظام دامپزشکی

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی رسولی
|
-
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۹
0
0
ضمن تشکر از برگزار کنندگان مراسم روز دامپزشکی در برج میلاد - تهران بعرض می رساند بنظر بنده ظاهر و شکوه جلسه شاید قابل قبول باشد ولی از نظر محتوی کمتر به آن پرداخته شده بود. نیاز است به غنای فرهنگی-علمی و تبلیغاتی این مراسم توجه بیشتری شود.
نظر شما
ادامه