کد خبر: ۵۹۸۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد:
مهلت ثبت‌نام متقاضیان شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۹۹ تا تاریخ ۴ مهرماه تمدید شد ...
 

حکیم مهر: مهلت ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور تا تاریخ ۴ مهرماه تمدید شد.

به گزارش حکیم مهر، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد:

بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شركت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال1399 می‌رساند که  با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1399 و مراجعات انبوه متقاضیان برای مشاهده کارنامه، تعدادی از متقاضیان به دلیل بار شدید مراجعات به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور موفق به ثبت نام در آزمون مذکور نشدند. لذا به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای این دسته از متقاضیان، ترتیبی اتخاذ گردیده است كه از تاریخ 99/07/01 لغایت 99/07/04 بتوانند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام نمایند.

لذا همه متقاضیان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مورخ 99/06/19 و 99/06/25 و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمایند.

 آن دسته از متقاضیان دارای سهمیه ایثارگر که در بازه زمانی فوق، سهمیه آنان برای ثبت نام در این آزمون مورد تایید قرار نگرفت در صورتی که با مراجعه و پیگیری موضوع سهمیه خود از اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران حل نموده اند می توانند در مهلت زمانی جدید (1/07/99 تا 99/07/04) با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی كه قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
4
تکلیف ما ها ک آزمون قبلی قبول شدیم هنوز معلوم نشده چیکار باید کنیم؟ ن تو این آزمون میتونیم شرکت کنیم نه مشخص کی جذب میشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
هنوز تامین اعتبار نشده.
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
3
هنوز قبولی های سال گذشته استخدام نشدند کسی اطلاع دارد کی استخدام می کنند.
نظر شما
ادامه