کد خبر: ۵۹۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس شبکه دامپزشکی کمیجان از راه اندازی مرکز واکسیناسیون دام و طیور این شهرستان خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر رضا رضایی» ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت درمانگاه دامپزشکی و مرکز واکسیناسیون دام و طیور در شهرستان کمیجان افتتاح شد .

وی بیان کرد: این مرکز با حضور فائض‌پور فرماندار کمیجان، شانقی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان در سومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید .

رئیس دامپزشکی شهرستان کمیجان ادامه داد: درمانگاه دامپزشکی شهرستان کمیجان با اعتباری بیش از ۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵ نفر راه‌اندازی شده که سهولت دسترسی مرغداران و دامداران جهت تهیه واکسن را می‌توان از مزایای آن برشمرد .

رضایی خاطرنشان کرد: انجام خدمات درمانی و پوشش حداکثری مایه کوبی دام و طیور در کمیجان و پیشگیری از بیماری از اهداف ساخت درمانگاه دامپزشکی است .

وی تصریح کرد: این درمانگاه در مساحتی بیش از ۱۲۰ مترمربع و دارای بخش‌های پذیرش، مایه کوبی، سردخانه جهت نگهداری واکسن، اتاق بستری و معاینه است .

رئیس دامپزشکی شهرستان کمیجان ادامه داد: در حال حاضر ۲۴ واحد طیور گوشتی و ۴ واحد بوقلمون گوشتی در این شهرستان فعال بوده و همچنین ۱۸۰ هزار راس دام سبک و ۵ هزار راس دام سنگین در کمیجان وجود دارد .

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
مبارک باشه
نظر شما
ادامه