کد خبر: ۵۹۳۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

با صدور حکمی توسط مدیرکل دامپزشکی لرستان، «دکتر علی محمد کرمی» به عنوان سرپرست جدید دامپزشکی شهرستان کوهدشت معرفی گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، «دکتر زبردست» مدیرکل دامپزشکی لرستان به همراه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی لرستان، معاونت توسعه، مسئول حراست و سایر همراهان با حضور در دفتر کار فرماندار شهرستان کوهدشت، سرپرست جدید دامپزشکی این شهرستان رامعرفی واز زحمات «مهندس کرمی» در زمان تصدی در این پست تشکر نمودند.

در این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر علی محمد کرمی

باسلام واحترام

نظر به تعهد و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کوهدشت منصوب می شوید، امید است با توکل به خداوند متعال و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با بهره گیری از توانمندی سایر همکاران در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

دکترمصطفی زبردست

مدیرکل

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
سلام
تبریک و آرزوی توفیق برای این دو عزیز
آیا اختلاف بین اتاق فرماندار با اتاق مسئول دامپزشکی مشاهده می کنید سادگی اتاق مسئول دامپزشکی و اتاق پر زرق و برق آقای فرماندار.تلاش شبانه روزی همکارای دامپزشکی در روستاه های محروم با حقوق اندک و ....
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
2
سلام
بچه های دامپزشکی هم میتونن با یک پنجم پول اون واکسنهای دولتی که میفروشن به دامدارا اتاقی بهتر از اتاق فرماندار داشته باشن
نظر شما
ادامه