کد خبر: ۵۸۶۳۸

پرافتخارترین باشگاه استان زنجان طی پنج سال گذشته باشگاه جوادیان بوده است، من عاجزانه از حضرتعالی خواهش می‌کنم فکر سوارکارها و خانواده‌هایشان و اسب دوستان را با کلمه استاندارد و استانداردسازی باشگاه مخدوش نکنید، ( همه ما قبول داریم که استاندارد و استاندارد سازی خیلی عالی هست ولی استفاده ابزاری از این کلمه وبرای منظور خاص برای سوارکارهای این باشگاه معنی خوبی نمی‌دهد).

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، در پی درج مصاحبه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با عنوان «باشگاه سوارکاری جوادیان تعطیل شد/ توضیحات ورزش و جوانان درباره علت تعطیلی» در خبرگزاری فارس استان زنجان، باشگاه سوارکاری جوادیان متنی را منتشر کرده که در این متن آمده است:

جناب آقای خلیلی با عرض سلام و احترام

صحبتها و دلایل و مدارک شما را در مورد باشگاه سوارکاری جوادیان دیدم و دقت زیادی درباره مدارک شما کردم 

اگر حضرتعالی واقعا مدیر با فرهنگ و ورزشی و با دانشی باشین خواهش می‌کنم به  گفته‌های حقیر توجه کنید، شاید مطلب هم برای شما هم برای تنفیر افکار عمومی مفید باشد.

1- جناب آقای خلیلی عزیز شما مسئله فاصله از راه‌آهن را مطرح می‌کنید، بزرگوار در مسیر راه‌آهن زنجان و تهران چند میلیون خانوار با خانواده زندگی می‌کنن (که بیشتر این عزیزان از روستاییان عزیز  هستن که دارای انواع حیوانات می‌باشند)، زندگی کاملا سالم دارند، مگه راه‌آهن در این ۸۰ سال مشکلی برای مردم ایجاد کرده، که شما برای یک باشگاه ورزشی که تمام تمرین‌هایش و آموزش‌هایی که انجام می‌دهد در داخل باشگاه و با رعایت حریم راه‌آهن است و دارای دیوار و حصار مانژ می‌باشد  ایراد می‌گیرید، جناب خلیلی برای اطلاع حضرتعالی عرض می‌کنم  چندین باشگاه تهران و کرج و قزوین و ارومیه و حتی خارج از کشور مانند باشگاه  جوادیان نزدیک  راه‌آهن  می‌باشند، تشریف ببرید و بپرسید و دوستانی که به شما اطلاع غلط می‌دهند را مواخذه فرمایید،

برادر بزرگوار باشگاه نوروزآباد تهران نزدیک بزرگراه فتح واقع شده، دقیقا قدمتش را نمی‌دانم ولی هواپیماهای فرودگاه مهرآباد از سمت غرب همیشه بالای این باشگاه پرواز می‌کنند، ان‌شاله اگه مسابقه‌ای در این باشگاه برگزار شد و شما به عنوان تماشاگر شرکت کردید منظور من را خواهید فهمید که هواپیما چقدر سر و صدا دارد و قطار چقدر.

باشگاه شکی تهران در داخل سعادت آباد تهران واقع شده که دورها، دور ساختمان مسکونی چسبیده به باشگاه قرار دارد.

2- دامپزشکی و تست مشمشه را به عنوان دلیل مطرح فرمودین، آقای خلیلی اول از آنی که همه اسب‌های استان هر ساله توسط اداره محترم دامپزشکی آزمایش می‌شوند و همه باشگاه‌ها باید این تست را انجام دهند و بالاتر از این هر اسبی که وارد باشگاه می‌شود باید قبلا تست شده باشد تا مجوز ورود را بگیرد و بالاتر از همه این مطالب در مسابقات ورزشی اعم از پرش و زیبایی و استقامت بدون اجازه دامپزشکی (که اصلی‌ترین آزمایش تست مشمشه می‌باشد) اجازه شرکت در مسابقات داده نمی‌شود و باشگاه جوادیان نیز زیر نظر اداره دامپزشکی است و زیر نظر دامپزشکان کاملا حرفه ای.  استاد خلیلی عزیز مگه باشگاه دور یا نزدیک باشد دلیلی برای بیماری مشمشه که شما فرمودید میباشد؟

و تمام مالکان اسب هر روز به اسب‌های خود سر می‌زنند و تمرین و آموزش و سوارکاری انجام می‌دهند و طبق گفته اداره دامپزشکی تقریبا مشمشه در ایران در حال انقراض می‌باشد و طی ۱۰ سال گذشته که بنده وارد خط اسب شده‌ام در زنجان دیده نشده پس لطفا افکار ورزشکارانی که علاقه به اسب دارند و می‌خواهند وارد خط سوارکاری بشوند را با این گونه مسائل خراب نکنید، اسب حیوانی است پاک و دوست داشتنی و نجیب و مهربان .

سوارکاری سفارش شده دین مبین اسلام است، لطفا کمک کنید تا خانواده‌های عزیز و اسب دوست زنجان به این ورزش نزدی‌ تر بشنوند.

دامپزشکی از دورترین و نزدیکترین باشگاه‌ها تست را می‌گیرد (شما نگران باشگاه جوادیان نباشید، چون تست سراسری می‌باشد)

آقای خلیلی گرامی باشگاه جوادیان ما بین دو منطقه کوی وحدت و شهرک مهدیه و روستای سایان واقع شده، از شما خواهش می‌کنم یک بار با بنده یا هر کس که صلاح می‌دانید تشریف بیاورید و همه گاوداری و گوسفندداری و مرغداری و حتی اسب‌داری‌های سنتی را در این مسیر ملاحظه کنید، اگر ضرری و زیانی از نظر دامپزشکی داشته باشد به مراتب از باشگاه جوادیان بیشتر است

3- جناب خلیلی شما هم اکنون به اکثر باشگاه‌های تهران و البرز و تبریز و.... سر بزنید به علت جمعیت شهرنشینی و بزرگ شدن شهرها، داخل محدوده شهر واقع شده‌اند، چرا مدیرکل تهران و البرز و قزوین و ... به بستن باشگاه‌ها اقدام نمی‌کند، (لازم به توضیح است که نزدیکی به شهر خود یک مزیت می‌باشد که اکثر خانواده‌ها و مخصوصا بانوان محترم می‌توانند به راحتی استفاده کنند چون خارج شدن از محدوده شهری برایشان غیرممکن است.

4- جناب خلیلی مکرارا کلمه استاندارد و استانداردسازی را مطرح می‌کنید، برادر بزرگوار انصاف هم چیز خوبی می‌باشد، اگر باشگاهی استاندارد را رعایت نکند مگر به این تعداد سوارکار حرفه‌ای و آماتور می‌تواند تربیت کند (حدود ۶۰ درصد از مسابقات زنجان را سوارکارهای این باشگاه تشکیل می‌دهند) برای اولین بار در استان زنجان سوارکار نونهال از این باشگاه توانسته به مقام چهارم کشور برسد و به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت بشود، چندین قهرمان استان و نایب قهرمان استان در باشگاه جوادیان هستند

باشگاه جوادیان توانسته طی سال‌های گذشته در استان‌های اردبیل، قزوین، همدان، البرز، تهران کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی کند و برای استان افتخار آفرینی کند. (مدارک موجود می‌باشد)

پرافتخارترین باشگاه استان زنجان طی پنج سال گذشته باشگاه جوادیان بوده است، من عاجزانه از حضرتعالی خواهش می‌کنم فکر سوارکارها و خانواده‌هایشان را و اسب دوستان را با کلمه استاندارد و استانداردسازی باشگاه مخدوش نکنید، (همه ما قبول داریم که استاندارد و استاندارد سازی خیلی عالی هست ولی استفاده ابزاری از این کلمه وبرای منظور خاص برای سوارکارهای این باشگاه معنی خوبی نمی‌دهد).

استاندارد یک باشگاه را فدراسیون همان رشته تعیین می‌کند که خوشبختانه فدراسیون سوارکاری باشگاه جوادیان را تایید کرده است، (مدارک موجود می‌باشد)

5- آقای خلیلی عزیز مسئله محیط زیست را مطرح می‌کنید، شما به عنوان یک مدیر فکر می‌کنید یک باشگاه سوارکاری چه ضرری به محیط زیست زنجان می‌رساند، مگر کارخانه صنعتی و روی و سرب و مس و ... می‌باشد.

من از جناب عالی خواهش عاجزانه دارم از کلمات استفاده ابزاری نفرمایید، متاسفانه مشاوران شما اطلاعات درست را در اختیار شما نمی‌گذارند، بگذارید من یه مورد خاص را مطرح کنم.

بیشترین بیمه ورزشی  در استان زنجان طی سال‌های گذشته در رشته سوارکاری متعلق به باشگاه جوادیان است که نشانگر بیشترین آموزش سوارکاری در استان زنجان و کشور است که حتی یک مورد هم از بیمه ورزشی استفاده نشده، چون با مدیریت و درایت کادر فنی و مربیگری اصولی، در باشگاه جوادیان تا کنون خدا رو شکر برای کسی اتفاقی نیفتاده است که نشان از اصولی بودن باشگاه است.

6- آقای خلیلی برادر محترم  بزرگترین و استاندارترین باشگاه‌های زنجان نمی‌توانند سوار کار پرورش دهند و یا اندک کسانی معرفی کرده‌اند که  در مسابقات شرکت دهند.

آیا از خودتان پرسیده‌اید و کلاهتان را قاضی کرده‌اید، که چرا ؟؟؟؟؟؟

سوارکاری علاوه بر ابزار، جناب خلیلی مدیر میخ‌واهد ، صرف باشگاه بزرگ و استاندارد کافی نیست، همه لوازم در کنار هم باید باشد تا بتوان نتیجه گرفت.

متاسفانه کسانی که به شما مشاوره و خط می‌دهند که کارنامه شان در سوارکاری کاملا مشخص و بارز  است و این شخص نه صلاحیت و نه علم این کار را دارد که شما از او به عنوان مشاور استفاده می‌کنید، ما در زنجان انسان‌های پاک و مدیر و کاردان و مربی با دانش و منصف در سوارکاری کم نداریم، یه مقدار ملاحظه کنید خواهید دید (خواهش می‌کنم از این نفرات برای مشاوره استفاده کنید)

7- جناب آقای خلیلی عزیز 

می‌فرمایید که بنده باید جواب استعلامی که شما برای تمدید جواز بنده از اداره دامپزشکی، محیط زیست، شهرداری، جهاد کشاورزی خواسته‌اید را بیاورم

سوال من از شما این است که چرا به هیچ کدام از باشگاه‌های دیگر چنین استعلاماتی داده نشده؟ و در کجای قوانین اداره ورزش و جوانان برای تمدید نیاز به چنین استعلاماتی هست؟

جناب آقای خلیلی جواز بنده در سال ۹۴ داده شده و اکنون فقط باید طبق قانون تمدید شود

اگر تمدید نشود تکلیف سرمایه‌گذاری بنده چه می‌شود؟

اگر پروانه فعایت (تاسیس) در سال ۹۴ داده‌اید پس چرا امروز تکذیب می‌کنید و قبولش ندارید؟یعنی در دادن پروانه فعالیت اداره ورزش و جوانان تخلف کرده است؟

خوشبختانه معاون محترم اقای حمزه‌ای  و خانم واسعی رئیس شهرستان هم از آن تاریخ تا به امروز در اداره ورزش حضور داشته‌اند و آقای حمزه‌پور برای افتتاح باشگاه هم تشریف آورده بودند.

مدیرکل محترم ورزش و جوانان در پایان اگر نوشته‌هایم شما را ناراحت کرد پوزش بنده را پذیرا باشید، ولی خداوند را شاهد می‌گیرم که حرف‌های من از سر دلسوزی و نگرانی می‌باشد، از اینکه یک باشگاه فعال ورزشی در این وضعیت کرونایی بسته می‌شود واقعا جای تاسف دارد، ولی همه می‌دانند که اداره ورزش و جوانان می‌تواند با تعامل و پدرانه این مشکل را حل کند (ولی به خاطر اینکه مسابقاتی برگزار نمی‌شود ، مشاوران شما فرصت را غنیمت دانستن و با اطلاعات غلطی که به شما دادن  موجبات تعطیلی این باشگاه را فراهم آوردن)

جناب خلیلی برای اطلاع شما و مشاوران شما عرض می‌کنم به شکر خدا در این ۶ سال هیچ اتفاقی برای سوارکارهای این باشگاه نیفتاده است (خواهشا ساده انگارانه از این مسئله که چون این باشگاه استاندارد نیست، اتفاقی می‌افتد استفاده نکنید)

آقای خلیلی بزرگوار من به نمایندگی از کل سوارکارهای این باشگاه به شما عرض می‌کنم، قطار این باشگاه کوچک و غیراستاندارد از نظر شما ( ولی استاندارد از نظر فدراسیون و کارشناسان خبره )هیچ وقت از حرکت نخواهد ایستاد چون مکتبی بنا نهاده به نام مکتب جوادیان، که با کمترین هزینه و کار درست و اصولی و مربیان مجرب و استعدادیابی و استفاده از تجربه بزرگان این رشته به کار ادامه می‌دهد، از طرفی از حضرتعالی تقاضا دارم به همه باشگاه‌ها به یک چشم نگاه کنید و عدالت را سر لوحه خود قرار دهید و یک بام و دو هوا رفتار نفرمایید (منظور بنده حقیر این نیست که باشگاه دیگری را هم پلمپ کنید).

ولی به گفته شاعر 

نمی‌گویم یدالله را عدو کشت 

یقین دارم علی را عدل او کشت

یا حق

 

نظر شما
ادامه