کد خبر: ۵۸۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - با نهایت تأسف باخبر شدیم اخیراً در گلپایگان یکی از همکاران ارجمند سایر رده‎های دامپزشکی دار فانی را وداع گفته‏ است.

این واقعه تأسف‏انگیز در حالی رخ داده که ظاهراً مرحوم مهرداد امجدی بر اثر ضربات وارده از یک حیوان و در حین خدمت آسیب دیده و دار فانی را وداع گفته است.

گفتنی است حرفه دامپزشکی از جمله سخت‎ و زیان‎آورترین مشاغل است که همواره دشواری‎های آن در نگاه عموم و حتی خواص (مسئولین ذیربط) مغفول مانده است!

حکیم مهر به نوبه خود درگذشت این همکار ارجمند را به خانواده محترم ایشان و جامعه دامپزشکی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت می‎نماید.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکترپ
|
-
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
0
0
سلام ؛ پیشنهاد می کنم یک صفحه مخصوص برای اطلاع رسانی درباره اتفاقات تلخ و شیرینی که در جامعه دامپزشکی میوفته درست کنید که شامل خبر درگذشت ،خبر ارتقا و تبریک برای ازدواج و تولد دامپزشکان و اخبار مربوط به عزیزانی که در بستر بیماری هستند باشه .با سپاس
dr_a
|
-
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۹
0
0
با سلام.
امروز صبح هم دوستان همکار ما از سایر رده ها که جهت اجرای واکسیناسیون به منطقه ییلاقی پرچکوه ار توابع شهرستان رحیم آباد - رودسر در استان گیلان رفته بودن دچار حادثه شده و اتوموبیل انها به دره سقوط کرده که حال دو نفر از آنها وخی میباشد.
به امید روزی که ارزش کار دامپزشکی در این کشور مشخص شود.
همکار
|
-
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
0
من خود شاهد شکستی های همکاران در اثر خدمت بوده ام ولی با این اوصاف حقوق یک کارمند دامپزشکی از یک نگهبان شرکت نفت و گاز کمتر است
نظر شما
ادامه