کد خبر: ۵۳۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  دکتر سید سیاوش ساعی دهکردی متخصص بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی و عضو هیأت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه دولتی شهرکرد در پاسخ به دو سؤال حکیم مهر درباره بهترین و ناگوارترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 به اظهار نظر پرداخت.

وی بهترین اتفاق در سال 89 را به دکتر مخبر دزفولی و انتخاب وی بعنوان چهره ماندگار و یک عضو بسیار تأثیرگذار در شورایعالی انقلاب فرهنگی مرتبط دانست.

دکتر ساعی دهکردی همچنین بهترین اتفاق دامپزشکی برای خود را نیز اینگونه توضیح داد : "بنده در تحقیقی بر روی ماهیان خلیج فارس، این افتخار را داشتم که به نحوی نام خلیج همیشه فارس را دو بار در دو ژورنال مطرح Food and Chemical Toxicology و Microchemical Journal در معتبرترین انتشارات علمی دنیا (Elsevier) و در مجموع با ضریب تأثیر نزدیک به 5 به ثبت برسانم که کوچکترین کاری بود که برای خدمت به میهنم و مبارزه با عنوان مجعول برای خلیج فارس از دستم برآمد، چرا که این مقالات در کارهای تحقیقاتی مشابه سالها می‎تواند بعنوان رفرانس مورد استناد قرار گیرند. دیگر اتفاق خوب دامپزشکی برای من هم کمک به دو نفر از دانشجویان و یافتن کار توسط ایشان بود. "

وی ناگوارترین اتفاق دامپزشکی در سال 89 را هم سقوط هواپیمای مسافربری در نزدیکی ارومیه و درگذشت مرحوم دکتر فرنود شکوهی دانست.

 

گفتنی است مدیرمسئول حکیم مهر نیز در پیام نوروزی خود با بکار بردن عبارات "چشمان اشک‎بار و گلوی بغض‎آلود" برای سال 89، با گرامیداشت یاد عزیزان از دست رفته به تکریم همکاران به دیار باقی شتافته در سال 89 پرداخت و برای بازماندگان آنان از درگاه خداوند متعال صبر و اجر طلب نمود.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
0
0
از ایشان که بر ای 2 دانشجو کار یافته اند می پرسیدید .................. ؟؟؟
نظر شما
ادامه