کد خبر: ۵۱۱۸
حکیم مهر - رئیس شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهرداری تهران با اعلام اینکه فاز دوم احداث مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی سال آینده افتتاح می شود گفت: شهروندان تهرانی از مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی استقبال بسیار خوبی کرده اند به طوری که روزانه 13 تا 15 هزار نفر از باغ پرندگان بازدید می کنند.
کمال علیپور با بیان این که عملیات عمرانی فاز دوم باغ پرندگان آغاز شده است گفت: در این فاز امکانی رفاهی و احداث نمایشگاه پرندگان زینتی پیش بینی شده است.
به گفته وی، فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی سال آینده افتتاح می شود.
علیپور تصریح کرد: مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی مهرماه امسال در مساحتی بالغ بر 19 هزار و 80 متر مربع افتتاح شده که مجهز به کلینیک پزشکی و ‌داروخانه ویژه این پرندگان است.
به گفته وی، تمام پرندگانی که برای فروش در این مرکز قرار دارند قبل از رفتن به بازار در قرنطینه مرکز، ‌توسط دامپزشکان و کارشناسان مورد آزمایش قرار می گیرند.
رئیس شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهرداری تهران یادآور شد: اعتبار مالی برای ساخت فاز یک و دو در این مرکز 4 میلیارد تومان بوده و زیربنای ساخت فاز دو مرکز خرید و فروش پرندگان دو هزار و 400 متر مربع است. فاز یک و دو این مرکز در محله نوروز آباد در محدود یافت آباد منطقه 18 قرار دارد.
 
نظر شما
ادامه