کد خبر: ۵۰۶۰۵
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین‌دژ گفت: فردی که اقدام به خرید دام‌های بیمار و ذبح آنها در شاهین‌دژ می‌کرد پس از دستگیری به ارائه ۸۲۰ ساعت خدمات عمومی رایگان محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر علی گردعلی» اظهار کرد: پس از آنکه گزارشاتی مبنی بر فعالیت فردی مبنی بر خرید دام‌های بیمار در روستاهای شاهین‌دژ به دست کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان رسید، اقدامات برای شناسایی این فرد آغاز شد.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این فرد پس از خریداری دام‌ها اقدام به ذبح غیربهداشتی کرده و گوشت‌ها را در بازار به فروش می‌رساند که بلافاصله از فعالیت این فرد متخلف جلوگیری و وی به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شاهین‌دژ ادامه داد: این فرد پس از دستگیری از طرف شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری شهرستان به ارائه ۸۲۰ ساعت خدمات عمومی رایگان و دو روز حبس تعزیری محکوم شد.

وی عنوان کرد: حفاظت از حقوق شهروندی و ارتقاء بهداشت عمومی از جمله وظایف شبکه دامپزشکی است که در این ارتباط با متخلفان برخورد قانونی می‌شود و مردم نیز برای شناسایی این افراد می‌توانند نقس بسیار موثری را با ارائه گزارش‌های تخلفات داشته باشند.

 

نظر شما
ادامه