کد خبر: ۴۷۰۴۰


فرماندار شهرستان سرایان با اشاره به جایگاه و نقش دامپزشکی گفت: حرفه دامپزشکی، نمونه ای بارز از کار جهادی است. 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، «مهندس ابراهیم رسولی» در دیدار با مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی افزود: دامپزشکی نقش غیر قابل انکاری در حوزه بهداشت و سلامت مردم بر عهده دارد و وقتی هیچ بیماری خطرناک و مسری در جمعیت دام و طیور وجود ندارد، مشخص است که دامپزشکی خوب عملکرد کرده است.

وی از امنیتی که دامپزشکی برای شهروندان بوجود اورده است ابراز راضیت کرد و بیان داشت: از جایگاه یک مسئول و همچنین به عنوان یک شهروند از خدمات دامپزشکی در حوزه سلامت و بهداشت راضی هستیم.

فرماندار شهرستان سرایان  اظهار کرد: تا اتفاقی در زمینه بروز بیماری ها رخدادی نباشد، اهمیت واکسیناسیون های رایگان دامپزشکی را در حوزه پیشگیری متوجه نمی شویم.

رسولی بر خدمت بی منت و صادقانه به ذینفعان تاکید کرد و عنوان داشت: خدمتی رسانی به شکلی که دامپزشکی با مراجعه به روستاها و ارائه خدمت به قشر زحمتکش جامعه به صورت حضوری،لذت و اجر دیگر و برکات بیشتری دارد.

وی با اشاره به این که ملزومات بهداشتی در واحدهای پرورش دام و طیور اهمیت زیادی دارد گفت اگر این مباحث جدی گرفته نشود اتفاق ناخوشایندی رخ خواهد داد.



نظر شما
ادامه