کد خبر: ۴۴۸۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیرعامل شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش گفت: یکی از چالش‌های بزرگ صنعت داروی دام و طیور کشور، ارائه تخفیفات زیاد از سوی برخی از شرکت‌ها است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فانا، «کامران طهماسبی» در جلسه بازدید رئیس سازمان دامپزشکی کشور و مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تی‌پی‌کو) از شرکت لابراتوارهای رازک، در بخشی از سخنان خود گفت: درخواست داریم تا سازمان دامپزشکی به موضوع تدوین آمارنامه داروهای دام و طیور توجه ویژه‌ای داشته باشد، چرا که در صورت وجود یک آمارنامه کامل و جامع می‌توانیم برنامه‌ریزی بهتری برای تامین نیاز بازار داشته باشیم و از کمبود احتمالی برخی از داروها نیز بهتر پیشگیری می‌شود.

او یکی از چالش‌های بزرگ صنعت داروی دام و طیور کشور را ارائه تخفیفات زیاد از سوی برخی از شرکت‌ها اعلام کرد و گفت: هرگز ندیده‌ام که در یک صنعت اینقدر رقابت تخفیفی در بین رقبا وجود داشته باشد. البته در بازار داروهای انسانی هم شاهد چنین وضعیتی بودیم اما با صدور بخشنامه‌های متعدد از سوی سازمان غذا و دارو این موضوع تا حد زیادی کنترل شد.

مدیرعامل شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش در ادامه اظهار داشت: امیدواریم در بازار داروهای دام و طیور نیز این معضل کنترل شده و سروسامانی به تخفیفات داده شود. بطورکلی ارائه تخفیفات به منظور گرفتن سهم بازار به هر قیمتی، اثرات بدی در جامعه می‌گذارد.

طهماسبی تصریح کرد: حتی در شرایط تحریم هم با وجود همه مشکلات هنوز شاهد برخی رقابت‌های تخفیفی در این بازار هستیم که باید تلاش شود به هر شکل ممکن این شیوه رقابت محدود شود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
0
اگر زیر نظر وزارت بهداشت بودیم این نبود حال و روزمون...
داروخانه دار
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
با سلام اینجانب ۱۳ ساله داروخانه دارم،فروشم هم فقط دامی است،سال ۸۷ که داروخانه هم نصف ابن بود من روزی هفتصد هزار فروش داشتم که با احتساب سود دوازده درصدی بدون تخفیف آن زمان چیزی حدود هفتاد هزار روزانه سودم بود که مبلغی قابل قبول بود ولی الان با ابنهمه داروخانه که اضافه شده فروش من میانگین همون روزی پانصده که اگه دوازده درصد محاسبه کنیم میشه پنجاه هزار که این مبلغ حتی اجاره محل داروخانه رو تامین نمیکنه ،اگه تخفیفها صفر شه چون فروش داروخانه دامی محدود ومثل انسانی نیست هشتاد درصد داروخانه ها برشکست میشن
نظر شما
ادامه