کد خبر: ۴۳۸۲۸



ساختمان شبکه دامپزشکی بیرجند و آزمایشگاه دامپزشکی خراسان جنوبی صبح امروز با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و استاندار افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان شبکه دامپزشکی بیرجند و آزمایشگاه دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: سلام وزیر را به شما اعلام می‌کنم و به نیابت از وزیر و هیئت دولت توفیق حضور در استان خراسان جنوبی را دارم.

وی افزود: ساختمان دامپزشکی بیرجند و آزمایشگاه، ستادهای فرماندهی است برای این‌که امنیت اقتصادی و امنیت غذایی را تأمین کنیم.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: به مردم خراسان جنوبی افتخارات دولت را تبریک می‌گویم و این افتخارات را به مردم به خصوص خانواده شهدا تقدیم می‌کنم.

دکتر رفیعی‌پور افزود: ساختمان شبکه دامپزشکی بیرجند با اعتبار بیش از 655 میلیون تومان در دو طبقه و در مجموع با مساحت 500 مترمربع افتتاح شد.

وی اظهار کرد: فاز اول آزمایشگاه با اعتبار 750 میلیون تومان افتتاح شد و در فاز بعدی 600 میلیون تومان تخصیص خواهیم داد.

«محمدمهدی مروج‌الشریعه» استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: هفته دولت بهانه‌ای است تا به یاد شهیدان رجایی و باهنر باشیم.

وی افزود: در شرایط فعلی بیش از همه نیازمند گفت‌وگوی صمیمانه با یکدیگر و با مردم هستیم و باید مطالب را برای مردم بیان کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که اکنون سرعت رشد اطلاعات افزایش یافته است گفت: باید از فرصت گفت‌وگو استفاده شود تا زیرساخت‌های فرهنگی و مدیریتی مورد چالش و ارائه راهبرد قرار گیرد.

مروج‌الشریعه تصریح کرد: امروز بدعهدی‌های آمریکا فرصتی برای ما ایجاد کرده است و این فرصت یعنی بازنگری در عملکرد چهل ساله در نظام است.

وی با بیان این‌که مهم است نگاه توسعه‌طلبانه داشته باشیم اظهار کرد: مهم است ظرفیت فکری جامعه را در همان جامعه استفاده کنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: هفته دولت فرصتی برای بازنگری در روش‌ها و نگاه‌ها است و دولت برای بازسازی ساختاری خودش باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.

مروج‌الشریعه با بیان این‌که بالاترین ثروت و بالاترین قدرت، مردم هستند تصریح کرد: بزرگترین مشکلی که سر راه مملکت بود، جنگ تحمیلی هشت ساله بود اما جنگ را مردم با دفاع جانانه مدیریت کردند.

وی اظهار کرد: شاید شرایط موجود اقتصادی کشور و وضعیت برجام، نعمتی برای بازیابی خودمان است.

 


نظر شما
ادامه