کد خبر: ۴۳۷۴

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی با هدف تقویت ارتباط هر چه بیشتر این سازمان با رسانه‌های جمعی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس خراسان رضوی با خبرنگاران حوزه‌های مختلف این خبرگزاری گفت‌وگو کرد.

دکتر ناصر مرگان ازغدی ظهر شانزدهم آذر ماه و در این دیدار با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی و انتقال اخبار اظهار داشت: دنیای امروز دنیای رسانه است و سازمانی موفق‌تر خواهد بود که با رسانه‌ها ارتباط بیش‌تری داشته باشد.
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی افزود: اطلاع‌رسانی در تمامی حوزه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما در حوزه دامپزشکی از آنجایی که این سازمان مستقیماً با سلامت انسان‌ها سروکار دارد از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی با بیان اینکه دامپزشکی یک حوزه سخت است، افزود: کارکردن در این حوزه بسیار سخت است زیرا این سازمان به‌طور مستقیم با سلامت انسان‌ها سروکار دارد از این‌رو نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه در این خصوص هستیم.
وی با ابراز خوشحالی از حضور در خبرگزاری فارس خراسان رضوی اظهار داشت: خبرگزاری فارس یک خبرگزاری فعال و پویاست که در حال حاضر روزانه تعداد زیادی خبر در خروجی آن قرار می‌گیرد.
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی تاکید کرد: به نظر من خبرگزاری فارس در انتقال اخبار دامپزشکی و اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان در سطح استان خراسان رضوی بسیار موفق عمل کرده و توانسته است اطلاعات لازم را به شهروندان در زمینه این حوزه بدهد.
ازغدی همچنین با تأکید بر تقویت ارتباط این سازمان با خبرگزاری‌ها افزود: فعالیت دامپزشکی با سلامتی تمام افراد جامعه از روستایی گرفته تا شهرنشین در ارتباط است و اگر اطلاع‌رسانی صحیح در این باره نشود ممکن است مشکلاتی پیش آید که جبران آن سخت شود.
حجت‌الاسلام امیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره‌کل دامپزشکی خراسان رضوی، احمد شریعتی رئیس نظام دامپزشکی خراسان رضوی و هادی زارعی مسئول روابط عمومی دامپزشکی استان در این بازدید با مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی همراه بودند.

 

 

نظر شما
ادامه