کد خبر: ۴۳۳۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

مراسم "روزی با دانشگاه تهران" در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، امروز دانشکده دامپزشکی همگام با دیگر دانشکده های دانشگاه تهران میزبان داوطلبانی بود که به منظور آشنایی با رشته دامپزشکی در دانشکده حاضر شدند و پس از سخنان ریاست و معاونت دانشجویی دانشکده و معرفی رشته ها و فضای علمی دانشکده دامپزشکی توسط جند تن از دانشجویان در حال تحصیل، از سایر بخش ها بازدید نمودند.

لازم به ذکر است امسال نسبت به سال های قبل استقبال بهتری از این مراسم به عمل آمد.

 
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
8
2
بابا دست بردارید فارغ التحصیلان ده سال قبل این رشته هنوز بیکاران شما هنوز دانشجو میگیرید
عشق حیوانات و دامپزشکی
|
Germany
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
3
6
دمشون گرم. امیدوارم بچه های علاقه مند واقعی بیان تو این کار. تو هم دوره هامون ندیدم کسی علاقه داشت و دل به کار میداد و الان وضعش بد باشه. از اونی که تو مریوان داره کار می کنه تا اونی که تو تهرانه راضین. مقایسه کنیم با فارغ التحصیلای رشته های دیگه، باز اوضاع دامپزشکی بهتره به خاطر تنوع کاری زیادی که داره.
البته بچه هایی هم که علاقه نداشتن مدرک رو گرفتن و رفتن تو کارای دیگه. براشونم زیاد فرق نمی کرد مدرک دامپزشکی باشه یا هر چیز دیگه اصولاً دلایل ورودشون به دانشگاه چیز دیگه ای بود.
ناشناس
|
France
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
7
1
بدم میاد از این ادم هایی که مشکلات بیکاری دامپزشکی نمیبینند و همه چیز ارتباط میدن به بی علاقگی محض اطلاع این دوستی عزیز که میاد مینوسه اوضاع دامپزشکی بخطر تنوع ببشتر دامپزشکی بهتره.. یکی از سریعترین رشته های دانشگاهی که اشباع میشه در قیاس با رشته های دانشگاهی دیگر همین دامپزشکیه به همین خاطر که تعداد دانشکده های دامپزشکی دنیا در قیاس سایر رشته ها کمتره...اکثرا فارغ التحصيلان رشته دامپزشکی از همین دانشگاه تهران بیکارن...پس دوست عزیز خوشبین چرا هر وقت برای اجازه گرفتن پروانه مطب و دلروخانه به نظام مراجعه می شود اجازه زدن مطب تو تهران داده نمیشود غیر از اشباع بودن این رشته است
نظر شما
ادامه