کد خبر: ۴۳۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - به گفته برخی از مسئولان مرغداری‌ها در گفتگو با سایت خبری آتی نیوز ، استفاده از ماالشعیر موجب از بین رفتن سفتی شکم مرغها شده و این امر زمینه خوراک بیشتر را فراهم می کند و برخی از دامپزشکان نیز به استفاده ازماء الشعیر توصیه می‌کنند.

آنها معتقدند که استفاده از ماءالشعیر در مرغداری‌ها تنها به دلیل مصرف دارویی توسط برخی از مرغداری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد اما در عین حال گفته می‌شود بهره بردن از این روش برای مصرف بیشتر و اضافه وزن سریعتر مرغ می‌شود.

با توجه به تجربیات و نظربرخی از کارشناسان ماء الشعیر ویژه طیور برای بیماریهای شکمی در مرغداریها استفاده می شود این محصول جزو داروهای برخی دامپزشکان است و ماء الشعیر برای مداوای بیماری برونشیت در مرغداری ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر همایونی مهر
|
-
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
0
0
جناب دکتر همایونی مهر / با سلام و احترام / از اظهار لطفتان درباره ماهیت این سایت سپاسگزارم و این مجموعه را لایق چنین عنوانی نمی دانم. با این حال همانطور که در متن خبر مشخص است ، سفتی شکم از زبان مرغدار بیان شده و حتماً اذعان می فرمایید که انتظار از مرغداران محترم بیان عبارات علمی نیست! ضمناً خبر عیناً از سایت آتی نیوز صرفاً نقل شده است. با تشکر از توجه شما - محمد لطفی زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

جناب دکتر لطفی زاده با سلام با توجه به ماهیت علمی نشریه شما آیا ذکر کلمه سفتی شکم از نظر شما صحیح می باشد؟
نظر شما
ادامه