کد خبر: ۴۳۲۴۳



رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با استاندار قزوین برای حل مشکلات مجتمع کشتارگاهی زیاران اعلام آمادگی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور روز پنجشنبه با زاهدی استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

دکتر رفیعی پور در این دیدار در این دیدار گفـت مجتمع کشتارگاهی زیاران از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و می تواند در تامین گوشت قرمز کشور نقش بیشتری ایفا کند.

وی افزود: این مجموعه ظرفیت توسعه خوبی دارد و در صورت حمایت می تواند بعنوان مباشر در تامین گوشت کشور عمل کند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: یکی از مشکلات این مجموعه عبور جاده تازه تاسیس تهران به چرم شهر است که باید با اتخاذ روش های منطقی بتوانیم آسیب‌های ناشی از آن را کمتر کنیم.

در ادامه عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین هم گفت: باید کمک کنیم شرایط تولید این واحد که به تازگی به چرخه تولید بازگشته دچار مشکل نشود.

زاهدی بیان کرد: جاده در دست ساخت یک پروژه ملی است و توقف آن هزینه سنگینی دارد و مستلزم کسب مجوزهای ملی است و زمان زیادی می برد لذا توافق شده ضمن حل مشکل صوتی و تردد در داخل محدوده، مسیر ایمنی برای ارتباط بخش پرواربندی و کشتارگاهی و نیز قرنطینه این مجتمع ایجاد شود.

فاطمه خمسه رئیس جهاد کشاورزی استان هم گفت: با توجه به شکایت سرمایه گذار مجتمع قرار است، دادستان تهران در موضوع ورود کند و هفته آینده تیمی برای بررسی حقوقی موضوع وارد استان می شود.

خمسه تصریح کرد. امیدواریم با کمک استانداری و سازمان دامپزشکی مشکلات این مجموعه بزرگ که نقش مهمی در تولید و اشتغال کشور دارد. بزودی مرتفع شود.

رییس سازمان دامپزشکی کشور پس از نشست با همکاران دامپزشکی قزوین عصر امروز از یک واحد تولید ژلاتین حلال در قزوین بازدید خواهد کرد.





نظر شما
ادامه