کد خبر: ۴۲۲۸۵
تعداد نظرات: ۴ نظر



مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی «دکتر سیده صفورا بزرگواری» را با حفظ سمت بعنوان مسئول امور بانوان این اداره کل منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، متن این حکم بدین شرح است:

همکار گرامی سرکارخانم دکتر سیده صفورا بزرگواری

باسلام

احتراماً «نظر به سوابق و تجارب ارزشمند سرکار عالی به موجب این حکم به سمت مسئول امور بانوان اداره کل دامپزشکی استان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال گام‌های موثری در تحقق برنامه‌های دامپزشکی استان در حوزه تعمیق باورهای دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی و با تاکید بر ارتقای کیفی برنامه های حوزه امور بانوان استانداری در مجموعه دامپزشکی استان با رویکرد عمل گرایانه برداشته شود و ضمن تعامل با سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در امور بانوان به منظور افزایش مشارکت‌های زنان در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و بر اساس اهداف تالیف شده و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود تلاش نماییم. از درگاه خداوند متعال توفیق شما را در انجام امور محوله مسئلت دارم.

دکتر عبداله بهمنش

مدیرکل

لازم به توضیح اینکه دکتر بزرگواری نیز هم‌اکنون بعنوان مسئول اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان اداره کل دامپزشکی استان مشغول به فعالیت می‌باشد.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
این دیگه چجور سمتیه .................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
1
0
خواستن یه حقوقی اضافه کنن گفتن یه سمت من درآوردی بهش بدیم... مگه اداره دامپزشکی خانم و آقا فرق داره؟ خب مسئول امور آقایون کی هست؟
دکتر فیدل کاسترو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
اونجا چندتا همکار خانم داره که مشاور امور بانوان نیاز داره؟!
دست بردارین ............!
۳۰ سال پیش نه از این سمتهای من درآوردی تو دامپزشکی خبری بود نه چیزی به نام روابط عمومی و عکس و فیلم دیدار مسئولین دامپزشکی با مقامات سیاسی استانها برا حفظ پستشون بود نه این منشور اخلاقی تدبیر و امید بود که حالا آبدارچی منصوب میکنن زیر حکمش مینویسن یادت باشه منشور!!!!!! را رعایت کنی و نه کلی رفتارهای آبکی الآن نبود ولی نیروهای دامپزشکی پاک بودن کشور از طاعون گاوی را به تایید oieرسوندند چون کسی دنبال دیده شدن نبود الان یه ویروسی افتاده به جان دامپزشکی که همه میخوان خودشون را نشون بدهند(البته چون یک موردش هم زیاده عرض کردم همه) کمتر نیرویی پیدا میشه دنبال کار و رفع مشکل و تحقیق و ... باشه
کاش تو استانها ببینند مشکل اصلی تو مبارزه با بیماری دام و طیور و ... چیه کمیته تشخیص و پیشگیری و کنترل اون عارضه تشکیل بشه نه این سمتهای ...........
مدیر کل اون استان خبر داره چند واحد پرورش قزل آلا داره و چندتاشون از واردات تخم چشم زده از فرانسه ضرر دیده اند یا به همین مشاور امور بانوان گفته بره دنبال حل این مشکل؟؟؟؟؟؟؟؟
حکیم جان به رسم امانت منتشر کن لطفا
پاسخ ها
باران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
زود قضاوت نکن اون مادر من است و خیلی هم خوبه
نظر شما
ادامه