کد خبر: ۴۱۹۶

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی قزوین + عکس

 

نظارت بر ذبح بهداشتی وشرعی در روز عید قربان با اعزام 45 اکیپ در سطح استان قزوین

 

در روز عیدقربان اداره کل دامپزشکی استان قزوین با اعزام 45 اکیپ ثابت وسیار به امر نظارت بهداشتی وشرعی در روز عید قربان پرداخت.

گفتنی است اداره کل دامپزشکی استان قزوین وشبکه های دامپزشکی تابعه از چند هفته قبل با تجهیز این اکیپها و تشکیل جلسات متعدد با ارگانهای ذیربط اقدام نموده بودند که نتیجه این بازرسی ها در اسرع وقت به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

---------------------------------------------------

 

عکس / برگزاری جلسه هماهنگی روحانیون جهت نظارت بر ذبح شرعی دام در روز عید قربان

 

 

------------------------------------------------

 

ارسال گزارش مراکز مایه کوبی دام وطیوراستان قزوین از طریق نرم افزار

 

با تهیه و بهره برداری از نرم افزار ارسال گزارش مراکز مایه کوبی غیر دولتی ،از ابتدای آذر ماه سالجاری تمامی مراکز استان قزوین موظف به ارسال گزارش از طریق نرم افزار مربوطه وبه آدرس پست الکترونیکی شبکه ها گردیدند.

در جلسه هماهنگی که به همین منظور با حضور مسؤولین فنی مربوطه در ستاد اداره ،رؤسای شبکه های دامپزشکی تابعه ومسؤولین مراکز مایه کوبی غیر دولتی استان قزوین تشکیل گردید نحوه استفاده از نرم افزار به بهره برداران آموزش داده شد.

 

------------------------------------------------

 

بازدید مدیر کل وتعدادی از مسؤولین اداره کل دامپزشکی استان قزوین از خانواده 2 تن از کارشناسان فقید دامپزشکی در آستانه عید قربان

 

مدیر کل وتنی چند از مسؤولین اداره کل دامپزشکی استان قزوین در آستانه روز عید  جهت تبریک عید سعید قربان و پاسداشت خدمات ارزنده آقایان مرحوم علی ستوده و پرویزطاهرخانی که ازکارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی استان بودند با حضور در منزل  این عزیزان و اهدا لوح ، از خانواده ایشان تقدیر وتشکر بعمل آوردند.

 

 

نظر شما
ادامه