کد خبر: ۴۱۳۳

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی قزوین، همدان و تسلیت به مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی

 

پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی کشور به نقل از کارکنان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی نوشت :

 

جناب آقای دکتر حسینی، مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی
بدینوسیله درگذشت ناگهانی تعدادی از نزدیکان حضرتعالی موجب تأثر و تألم گردید.
وظیفه خود می دانیم این مصیبت را به جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت گفته و از خداوند منان برای درگذشتگان طلب رحمت و مغفرت واسعه و برای جمیع بازماندگان صبر وافر مسئلت داریم .

نشریه حکیم مهر نیز به نوبه خود این مصیبت را به مدیرکل محترم دامپزشکی استان مرکزی تسلیت عرض نموده و برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر از درگاه الهی آرزومند است.


---------------------------------------------

 

حضور معاون اداری پشتیبانی سازمان دامپزشکی کشور با هیئت همراه رئیس جمهور در استان قزوین
 
دکتر خداویردی هفته گذشته به عنوان نماینده سازمان دامپزشکی کشور و در قالب هیئت همراه رئیس جمهور، به قزوین سفر کرد.


دکتر خالد خداویردی به همراه وزیر جهاد کشاورزی و معاونین این وزارتخانه، روز چهارشنبه 19/8/89 به منظور ارتباط چهره به چهره و پاسخگویی به مشکلات ارباب رجوع در ساختمان مرکزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین مستقر حضور یافت.

دکتر خداویردی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین اظهار داشت : یکی از برنامه های  قابل تحسین در سفرهای استانی هیئت دولت حضور نمایندگان، معاونین و روسای سازمانهای مستقل در استانها همراه هیئت دولت با هدف پاسخگویی، پیگیری و رفع مشکلات در مراجعات مردمی می باشد.

وی در این سفر تعداد مراجعات مردمی در حوزه دامپزشکی را معدود توصیف و عنوان کرد: بیشترین مراجعات و مشکل  شهروندان موضوع استخدام و جذب در سیستم اداری دامپزشکی بود که ضمن بررسی، رسیدگی و راهنمایی، متقاضیان جهت جذب و اشتغال در بخش خصوصی مساعدت وهدایت شدند.

معاون اداری- پشتیبانی سازمان دامپزشکی کشور کم بودن تعداد مراجعات مردمی در حوزه دامپزشکی را نشانگر اقدامات و عملکرد بسیار خوب مدیریت دامپزشکی استان دانست، که مشکلات بهره‌برداران به نحو مطلوب پیگیری، مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

 

-------------------------------------

 

برگزاری مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور در همدان
 
مدیر کل دامپزشکی استان همدان با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور، مرحله دوم این آزمون بصورت حضوری در روزهای 19/8/89 لغایت 21/8/89 همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار شد.
دکتر کریمی مخصوص افزود: تعداد 157 نفر  از پذیرفته شدگان 6 استان همجوار همدان شامل استانهای لرستان، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، قزوین و ایلام در مرحله دوم آزمون شرکت نموده و طی روزهای 19 تا 21 آبان ماه سال جاری بصورت مصاحبه تخصصی و حضوری در این مرحله آزمون به رقابت می پردازند.

مدیر کل دامپزشکی استان همدان درخصوص نحوه برگزاری این آزمون گفت: تعداد 5 نفر از کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور و نماینده استانداری همدان از شرکت کنندگان در آزمون بصورت حضوری و مصاحبه تخصصی مراحل آزمون را مدیریت می نمایند.

 

 

نظر شما
ادامه