کد خبر: ۴۰۷۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
بر اساس نظرسنجی آنلاین جشنواره VET از دامپزشکان:
۵۳ درصد از دامپزشکان متخصص معتقد بودند که برای جامعه باارزش هستند و محترم شمرده می‌شوند، اما در مقابل ۴۷ درصد نیز این حس را نداشتند و گفتند که احساس می‌کنند مورد احترام جامعه نیستند ...
 

حکیم مهر: طبق نظر سنجی آنلاین از دامپزشکان که در جشنواره VET برگزار گردید، 47 درصد از دامپزشکان متخصص معتقد بودند که جامعه با تصوری غلط، آنها را تنها گیرنده پول فرض می‌کنند و این قشر به عنوان بخشی از جامعه مورد احترام نمی‌باشند.

به گزارش گروه بین الملل حکیم مهر، تقریبا نیمی از دامپزشکان متخصص، معتقدند که در جامعه ای که مشغول به کار هستند، مورد احترام افراد واقع نمی‌شوند.

طی تحقیقات انجام شده در جشنواره VET، نشان داده شد که 53 درصد از دامپزشکان متخصص معتقد بودند که برای جامعه باارزش هستند و محترم شمرده می‌شوند، اما در مقابل 47 درصد نیز این حس را نداشتند و گفتند که احساس می‌کنند مورد احترام جامعه نیستند.

 

تصور غلطی که در رابطه با متخصصین دامپزشک شکل گرفته است به این دلیل می‌باشد که افراد آنها را به چشم گیرنده پول و اسکناس می‌نگرند و می‌پندارند که این افراد فقط از جهت جنبه مالی، تخصص خود را در این رشته کسب نموده‌اند.

هزینه‌های بالا، درخواست مشتریان و انتقاد رسانه‌های اجتماعی از جمله دلایلی است که اغلب ذکر شده و خود دلیلی شده بر ایجادحس عدم احترام در این قشر از جامعه.

«نوئل فیدزپاتریک» موسس این جشنواره می‌گوید: با وجود چالش‌های زیادی که در حرفه ما وجود دارد، تنها نکته‌ای که در این تحقیق می‌توانیم به آن دست یابیم آن است که ما همگی با هم هستیم و بایستی از یکدیگر حمایت کنیم. ما بدون شناخت قضاوت مردم و احساسات عمومی نمی‌توانیم بهترین نسخه از خودمان را به عنوان یک متخصص دامپزشک ارائه دهیم.

 

وی افزود: ما با علاقه در جهت مراقبت از حیوانات و حتی خانواده‌های آنها در تلاشیم. بد نیست گاهی به خودمان یادآوری کنیم که  به فکر مراقبت از خودمان هم باشیم و از همه مهمتر به فکر یکدیگر و همکاران خود نیز باشیم و با به اشتراک گذاشتن مسئولیت‌ها، چالش‌ها و مسائل مختلف به یاری همکاران خود بشتابیم.

همچنین در ادامه این نظر‌خواهی، نظر دامپزشکان در خصوص تغییراتی که در رابطه با حرفه خود انتظار دارند عبارت بود از، 48 درصد خواستار تغییر انتظارات مشتری‌ها، 46 درصد خواستار نقش ارزشمند در جامعه و 44 درصد مسائل مالی را مد نظر داشتند.

منبع: Vet Times

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
پس این موضوع یک مشکل بین المللیست! من تا حال فکر میکردم فقط مشکل ماست!
نظر شما
ادامه