کد خبر: ۴۰۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رییس سازمان دامپزشکی کشور طی سفری به استان کرمان، راهکارهای موجود جهت جلوگیری از تردد غیر مجاز دام در این استان را بررسی کرد.

دکتر دستور ضمن اشاره به برخی از تبعات تردد دام غیرمجاز و ضرورت هماهنگی و همگامی تمامی دستگاه‌ها به‌خصوص فرمانداران و نیروی انتظامی در این خصوص اظهار کرد: به دلیل وضعیت خاص جغرافیایی منطقه و ضرورت احساس شده، شهرستان بم جهت بازدید انتخاب شده است که بدون تردید کمک‌های ویژه‌ای نیز جهت رفع کمبودهای این شهرستان‌ها منظور خواهد شد.

وی افزود: نظارت حاکمیتی سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان در جهت پیشگیری تردد غیر مجاز دام و جلوگیری از ایجاد خسارات احتمالی بویژه پراکندگی بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و دام باید به‌صورت جدی و با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان اعمال شود.

رییس سازمان دامپزشکی همچنین درباره ضرورت راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی دام تاکید و اعلام کرد: پیگیری‌های لازم در این رابطه نیز از سوی سازمان مرکزی و استان انجام خواهد شد.

در این جلسه فرمانداران شهرستان بم و فهرج درباره خطرات مربوط به تردد دام، کمبود خودرو و نیروی انسانی موضوعاتی را مطرح و کمک‌های بیشتر سازمان دامپزشکی کشور در جهت رفع نواقص مذکور بخصوص در شهرستان فهرج و ریگان که جدید التاسیس نیز هستند را خواستار شدند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدوي
|
-
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
0
0
لطفا به رييس سازمان دامپزشكي بفرماييد در بين اطرافيان شما افراد متخصص در تاسيس كشتارگاه فراوانند از نظرات كارشناسي ؟؟؟؟ ايشان كمك بگيريد
نظر شما
ادامه